Tuesday, July 28, 2009

weekend (shopping+ziarah menziarahi)










mmm..weekend aritu mmg penat gler...asyik bejalan je...bygkan la kua kul 11 pg 11 mlm baru blik..shoping n mcm2 la...

mmm...ari jumaat tu famili aku p sunway lagoon...si kakak (syafiqah) sibuk nak p coz kwn2 dia seme dh p..so dia pun nak p la sama...ptg tu plak aku bwk p ikea n the curve...byk juga diborong brg ikea...aku n cik somi jd pemandu pelancong je la...mlm tu plak p umah sedara kak ipa aku...adusss...nasib baik dia masak sedap...nyum..nyum...


sabtu plak kami p shoping kat mid n klcc...mak aiii..lg byk yg diborong...zarin pun dapat la selai dua baju baru...hikhikhik...time kasih....famili aku ni mmg kaki shopping...kalu bleh seme shopping complexs nak p...tp yela..time terhad...tujuannya dtg nak shoping raya..tup tup brita kedatangan mereka diketahui sedara mara yg lain la plak...bertalu2 sms, call masuk ajak p umah...dalih punya dalih org dh msk, nak xnak kene la p jugak...tp nasib baikla zarin x prangai...ok je zarin kalu bab jalan..kin sbb mama n papa kuat jln masa pegnen dulu...dh turun dh kat anakku yg mmg suka bejalan gak...hihihihi


ingat nak sambung shoping ari ahad, tp x jd sbb kene penuhi undangan saudara mara...so layan je la....katanya depa nak p shoping raya kat penang la plak...sbb x byk sgt yg sempat dibeli...mmm...x byk ke? aku tgk penuh tgn je masing2...smpi stroller zarin pun jadi mangsa paper beg....adusss...stroller emilda lgla penuh...hikhik...ape pun mmg enjoy la weekend aritu....

1 comment:

  1. comeinya anak sedara ida...putih2,..bulat2..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...