Monday, August 3, 2009

Duhai Hati...Tenanglah (part 3)

2.41 pm

"salam..kak, maaf ganggu akak, nak tanya zarin ok ke? mkn, minum susu dan tdo tak? hehe..hrp2 zarin dpt sesuaikan diri di sana dan dia x menyusahkan akak, risau juga kalu dia wat perangai, kalu ada masalah akak beritahulah saya..terima kasih"

ni la sms yg aku anta kat pengetua neseri tu...kredit tuk kak dieyana coz bg idea n tlg karangkan ayat tuk aku..aku just edit je...heheheh...tanx kak..kak dieyana, rakan seperjuangan (pengepam tegar) jgn lupa esok jumpa di muzium sempena kempen penyusuan susu ibu..hehehe...jumpa di sanaaaaaaaaaa!!!!!!!!kalu ayat aku sure skema n straight to the point..x reti nak berbasa-basi nie...huhuhu..satu kelemahan diriku....adoiii

mmm..berbalik pada sms ku...nmpknya blum ada blsn..kin dia sibuk melayan kerenah budak2 kat ctu...kalu aku call byk2 kali kan susah gak..nant dikatanya aku x pecaya kat dia ke apa..tp kalu zarin perangai sure dia kan call punya...

arggggg...jam ni merangkak cam siput la plak...lmbt lg nak kul 530..adoiii...x saba nak jumpa zarin..hrp2 semenya ok..nmpknya bln depan aku kene tuka waktu la..nak amik kul 730pg-430ptg plak...mmmm..

duhai hati...tenanglah....AMIN
530..530..530..530..530...huhuhu

2 comments:

  1. bantu setakat mana yg boleh...rakan seperjuangan tgh risau...ku turut risau juga...cuba menenangkan mamazarin dgn cr tersendiri..:-))

    ReplyDelete
  2. tanx kak..nie yg lagi sayang kat rakan seperjuangan nie...hihihihih

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...