Tuesday, August 4, 2009

Duhai Hati...Tenanglah (part 5)

5.49pm 3/8/09

sampai je kat neseri smlm zarin tgh nangis...teacher dia kata baru je nangis sbb dia nak ada org duduk ngan dia...teacher dia duk kemas2 beg zarin n tinggalkan la dia kejap..tu yg nangis tu...aku iye kan je la...mmm...tp ati ni mmg sedih la tgk anak nangis...x sampai ati..papa dia cepat2 amik n lps tu trus diam...dlm kete nganga mulut cari susu nak nenen...lps tu sengeh je...adussss...sayang...mama jd serba salah....Ya Allah Ya Tuhanku...Tabahkanlah atiku....

7.59 am 4/8/09

masa anta zarin pg td dia nangis gak...kin x dpt nak sesuaikan diri lg kot...adusss..sayunye ati dgr anak menangis...x sanggup nak tinggalkan..tp aku kene kuat...kalu x sampai bila pun zarin akan menangis...and paling penting SIAPA yg akan jaga zarin?????arggghhhh...bingung..
dalam kete, aku asyik duk tanya cik somi....zarin camne?zarin camne?zarin camne?
smpi dia pun tatau nak ckp pe..."sabar je la mama..biasala mula2...ada ari dia menangis, ada ari tak...nant2 ok la tu...jgn duk pk sgt...nant stress ckit lak susu"...tp mmg merudum gakla susu aku minggu nie....duhai hati...tenanglah...


0 lovely comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...