Thursday, December 24, 2009

Kejohanan Badminton Antara Jabatan

Alhamdulilah, akhirnya selesai sudah Kejohanan Badminton Antara Jabatan yang diadakan pada 18-23 Disember 2009.

Aku juga tidak terkecuali menjadi salah seorang atlet (boleh ke dipanggil atlet...hikhik) yang mewakili jabatanku dalam bergu wanita. Walaupun kebanyakan kami kalah (sob...sob..sob) dan ada juga yang menang tanpa bertanding, tetapi aku cukup berpuas hati. Memandangkan lawanku bukan calang-calang, kebanyakkan player dewan, dan aku pula untuk digelar jaguh kampung pun tidak layak...arghhhhh!!!!

Sejujurnya aku memang tidak mahu bermain. Memandang tiada wakil dari jabatan kami dan aku adalah antara wanita muda dan masih slim-melim, nak tak nak terpaksa juga. Huahuahua...slim ke aku?????

Memang aku tidak nafikan yang konsentrasi ku agak terganggu apabila sedang leka bermain tiba-tiba terdengar suara halus dari belakangku "MA..MA..MAMA...MA..MA"... Adesss.Rupa-rupanya suamiku sedang melihat aksiku bermain badminton begitu juga si kecik Zarin...Malu beb! ahahahahaha..Kalah pula tu....





Apepun kalah atau menang adat pertandingan. Bagiku, anggaplah kejohanan badminton kali ini satu exercise. Insya Allah di lain masa, kami akan berikan cabaran yang sengit untuk jabatan lain! Just wait n see...syhhhhhhhhh!!!!

5 comments:

  1. owh, ada team bdminton eh? best tu. bila2 senang bole adakan prlawanan prsahabatn..

    ReplyDelete
  2. oklah tuh.. menang kalah adat bertanding.. at least pndai la main .. banding dgn kite nih 'tangan bangku'.. muahaha

    ReplyDelete
  3. Tahniah kerana berani menyahut cabaran..hihihi..kalah xpe..asalkan jgn kalah tanpa bertanding..Syabas untuk ida n kawan2 Jabatan yang bertanding..

    ReplyDelete
  4. yang bestnya, suara kecik tu..ma, ma, ma..:-))

    ReplyDelete
  5. azie : oh, boleh je...tapi bukan saya la yang main. saya hanya wakil jabtan, bukan wakil ofis nie...tapi kalu nak boleh saya usulkan nanti.

    Lana: ni kira main pukul je nie...janji kene bola, ok la tu...ahahahaha

    kak ida : tanx kak. tahun depan-depan akak pulak la yang main...saya dah nak pencen nanti... ;)

    kak diey : tu la tu, sampai xleh nak main jadinya....

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...