Friday, January 8, 2010

rindu aku rindu

"Jika aku punya sayap
sudah pasti aku terbang ke sana
arrrrghhhh!!!!!
rindu itu datang lagi...."

Ya, betapa rindunya aku kepada anak-anak buahku


Nur Emylda Safiya

Nama timbangan emy, tahun ini dah masuk empat tahun. Sangat petah budaknya. Selalu menyanyikan lagu "twinkle-twinkle little star" pada Zarin apabila kami ber 3G ataupun bercakap di telefon. Dan ayat tak tahan di dengar

"Maksu, emy nak baju guess dan kasut crocs"...adessss...pokai la maksu kalu dapat 10 orang anak sedara camnie...


Nur Aina Syafiqah & Syafiq Marwan

Syafiqah (kakak) dah masuk darjah 5. emmmm, cepat sangat masa berlalu. Dah jadi anak dara sunti dah. Selalu kami ber SMS. Sangat berkira (kedekut) lebih-lebih lagi berkaitan DUIT!...mmm..Tak taulah ikut perangai sape yang ini...setahu aku, kami adik beradik semuanya BOROS! hahahahaha

Syafiq pula, baru masuk darjah 1. Sangatlah lembut orangnya, bertolak ansur, manja dan sering mengalah. sangat meminati BEN10, Nike dan Arsenal. itulah yang selalu diminta apabila aku bertanya 'Syafiq nak apa?"

Tika dan saat ini, aku tersangat merindui mereka.

Rindu itu adalah....Anugerah dari Allah...
Insan yang berhati nurani...Punyai rasa rindu....

0 lovely comments:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...