Friday, February 12, 2010

alor setar with love

Alhamdulilah,

Akhirnya kami selamat sampai ke kampung halaman setelah hampir 3 jam setengah berada di atas lebuh raya. Adoiii lenguh meriba zarin dan kematu montot ok!





Sangat bahagia pulang ke kampung halaman, udara segar, nyaman dan tenang. Dan paling best dapat berjumpa kaum keluarga.

Hari ini kami hanya berehat, beramas mesra dengan kaum keluarga serta paling best menikmati air tangan ibu-ibuku...hihihihi...Hari ini di rumah mertua, esok pula dirumah keluargaku...begitulah rutinnya, check in check out..rumah dekat...hihihihi

Dan paling best dah tak sabar rasanya untuk menikmati Nasi Royal dan Laksa Teluk Kecai dan juga Mee Udang...Yummmy....

Hari ini jadi budak baik. Duduk kat rumah.

Esok sudah pasti terjah!!! terjah!!! terjah!!!!

Cuti seminggu confem moooncit perut mama...aiyakkkkkk!!!!!


Zarin tido bolehlah mengupdate blog...hikhik

6 comments:

  1. waaahh bestnye leh balik kampung...
    tapi aku masih lagi disini..di kuantan ini..huhu sedihnya..my hubby cbuk manjang huhu..

    kim salam kat sume owang kampung yek hikhik..macam la aku kenal kan? =)

    Comeynya Zarin tido ngeh ngeh..

    ReplyDelete
  2. lega dh sampai kampung...k.diana esok pg bru nk tolak ...bimbangnye, kalu jalan jem..penat! jln semlm lengang ke?

    ReplyDelete
  3. uik dah spai kg..selamt beramas mesra..hehe

    ReplyDelete
  4. best ek, dah pun sampai kg.
    happy holiday....

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah :)
    asyik2 menjengok blog sana..sini,..tjumpa
    blog org kg,..harus la ku tegur walau kita
    tak penah kenai pun lagi..
    lega la dh selamat smpai kg..kita ni
    esok baru nak gerak..balik Jitra :)

    ReplyDelete
  6. wah sana sini semua balik kg ler...

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...