Wednesday, February 24, 2010

istimewanya DIA!

Siapakah DIA itu?????? jeng...jeng... jeng....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hikhikhikhikhik....Sebenarnya nak cerita pasal keistimewaan cik suami membawa aku dan Zarin makan di tempat yang best-best. Pendek kata memang kepakaran dialah dalam bab makan-makan nie. Pantang aku sebut nak makan apa, terus ada je idea dan tempat kat mana. Sangat best ok. Lagi best bila dia yang belanja.

Aku pulak jenis yang tak kisah makan kat mana, restoren mahal ke, tepi jalan ke, dalam hutan ke, atas bukit ke, india ke, mamak ke, semua aku telan. Yang penting sedap.

Seperti kata suamiku:

"Mama ni kan Zarin, Kalau bawak makan kat tempat yang tak sedap, tak kena selera dia, siaplah telinga ni duk dengar rungutan mama. Berbulan-bulan tak abis lagi. Tapi kalau tempat yang sedap, hari-hari nak p makan!"

Hehehehhe, saja je nak beramas mesra. Rungut-rungut manja tu :p... Salah satu cara nak eratkan hubungan suami isteri ape...hikhikhik


Tapi mama taknak jadi camni bila dah tua nanti...sob..sob

*pic from pakcik google. TQ so much!



7 comments:

  1. hahahha...lawk gamba pkcik nmkcik tu...

    ReplyDelete
  2. ahahaha...seksi betoll makcik ngan pakcik tuh..hikhik..

    ReplyDelete
  3. sob sob...takut juga bile dh tua jadi camtu...hehehe yg pasti pakaian konpem tidak serupa...

    ReplyDelete
  4. hahahhaha...tu la tu. pakaian mmg konfem tak la. cuma berat tu..takutnya....jom sama-sama jaga kesihatan dan amalkan gaya hidup sihat!

    ReplyDelete
  5. hihihi.....k.ida pun xmo jadi cam pakcik n makcik tu
    mari kita amalkan makanan sihat n ceria!

    ReplyDelete
  6. yea kak ida...jangan lupa exercise..kak ida takpe, dah amalkan aerobik kat rumah...saya nie...entah bila la nak start!!!!huhuhuhu

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...