Tuesday, March 2, 2010

saja cari penyakit!!!!

Hari ni nak bercerita sedikit penyakit aku yang memang sukar untuk dikikis. Ibaratnya sudah sebati dalam diri, pendek kata kalau ada daki tu kira daki matilah, memang susah nak keluar walaupun sudah disental-sental.

Teringat masa mula-mula bertunang dulu. Aku keluar window shoping dengan kawan-kawan, ye lah, hari Jumaat rehat panjang, kalau tak merendek memang tak sah la kan... Hikhikhik... Alih-alih terjumpa satu sunglass ni, terus jatuh cinta dan tergedik-gedik nak beli. Tapi apepun, aku mesti nak tanya tunang aku dulu, kalu bukan tunang aku, sure lah kakak dan abang aku yang jadi mangsa menerima panggilan bertubi-tubi, nak beli ke tak, nak beli ke tak...hikhikhik.

Dan jawapannya sangat mendukacitakan,

"Esok saya p KL. Kita beli sama-sama, tunggu je lah esok."

Ye, memang aku boleh tunggu, tapi bila tak dapat apa yang aku nak terus je MIGRAIN kepala nie....argggghhhhh!!!memang itulah penyakit aku...uwaaaaaaaaa...




Dan baru-baru ini pula aku ke IKEA. Saja window shoping tengok-tengok barang dapur, tengok perabot, cari idea untuk bilik si kecik Zarin dan makan-makan. Tiba-tiba terbekenanlah pulak pada satu benda alah nie...Adoiiiii...Dah tak senang duduk dah aku dibuatnya sampaikan tak lena tidur malam tu...huhuhuhu





Sebab tu aku ni jenis yang tak boleh window shoping kot. Tapi kalau tak window-window tak meriah la pulak hidup ni...Nanti kalau ada yang berkenan, tapi tak dapat beli sebab harga terlalu mahal, tak ada size ke, tak ada stok ke dan macam-macam halangan, sudah pasti balik rumah nanti aku migrain dan tak boleh tidur malam. Huhuhuhu...Memang susah betul penyakit aku nie, tak ada penyakit, saja cari penyakit!!!!! apadaaaaaaaaaaaaa......

* tapi biasanya apa yang aku nak pasti dapat, cuma cepat dan lambat je...kene banyak bersabar sikit..kuikuikui

7 comments:

  1. hahaha migrain tak dapat barang ekkk...

    ReplyDelete
  2. hikhikhik...tu la tu...nasib baik bukan penyakit berjangkit!

    ReplyDelete
  3. apa benda alah yg kau nak Ida sampaikan kena migrain tu ahahaha..macam2 la Ida nih..sabar je la kan..nanti dapat la tu..kalu tak lambat cepat la tu dapatnya hikhik

    ReplyDelete
  4. hikhikhik...sebab tak mampu lagi la tu x beli tu...harga mahalla Yana.... huhuhu.. biasa la nafsu..nak yang elok je... hikhihkihkik... insyaAllah....

    ReplyDelete
  5. oklah tu.. dapat juga kan..
    kalau nak dapat banyak, kena window shopping laaaagi banyak... hehehehe

    ReplyDelete
  6. yg best bila apa yg diidam, tk kira lambat cepat, akhirnya dpt juga...:-))itu yg syoknyeee. Mcm mana ngan org yg idam sesuatu benda, tp tk dpt2 smpi sudah? ahahhah...mimpi aje lah...(k.diana la tu..)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...