Friday, April 16, 2010

kedah kalahla sayang!

Inilah gambar-gambar Zarin pada hari sabtu yang lepas. Hari di mana Kedah melawan Negeri Sembilan. Dan suamiku seperti biasa tidak akan melepaskan peluang untuk menonton perlawanan tersebut bersama adik-beradik, dan saudara-mara serta kawan-kawannya.

Encik suami ada juga bertanya

Papa : Nak ikut tak tengok bola nie? jomlah.
Mama : Taknak lah. Tak kuasa nak berasak-asak. Dah la ada anak kecik nie.Tunggu lah Zarin besar sikit.
Papa : Dah tau dah jawapan mama. Tapi Zarin besar mau ke p?
Mama : Kalau Arsenal main. Sure mama kelek Zarin la ni gak!!!
Papa: Eleh!






Mama dan Zarin??? Lebih rela untuk duduk di rumah daripada berasak-asak di Stadium tersebut....Walaupun Zarin mengamuk ketika ditinggalkan papa, tetapi selepas dipujuk, dan diberi susu, Zarin pun tertidur.



Dan selepas bangun dari tidur, kami sama-sama melayan DVD "The Backyardigans", kartun kegemaran Zarin sampai pukul 11.00 malam...hahahahaha..."float...flutter...fly"

Namun sedih juga apabila diberitahu oleh encik suami yang Kedah kalahla sayang...sob...sob...

3 comments:

  1. wahh..papa nya da ader teman tgk bola..zarin sokong ape yg papa tak sokong ek?nti le gaduh2..hehe

    ReplyDelete
  2. lebih baik kat rumah dr berasak2 dgn org ramai....hehe

    ReplyDelete
  3. ashra: tu latu..Zarin tak minat team tempatan...dia sokong arsenal macam mama dia je.. :D

    Naimatul: hehehehehe...itulah saya :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...