Monday, May 10, 2010

pabila papa bersuara!

Kerenah Zarin memang sukar untuk dijangka. Ada yang lucu ada yang geram..pendek kata macam-macam ada...heheheheehhe..Tapi yang rajin melayan Zarin sudah semestinya lah papa! Kalau Zarin nangis dan lapar baru cari mama!!!!


Time bersenda gurau


Tapi yang paling tak tahan, Zarin sangat takut dengan satu perkataan yang keluar daripada mulut papa iaitu

A.M.B.O.I !!!!!!!

Kata tersebut sudah pasti akan membuat zarin menangis teresak-esak dan terus mencari mama. Kadangkala lucu juga apabila papa bertanya

"Nak sebut ke mama?"

Kalau sebut sure la nangis lagi...




papa marah! papa marah!!!uwaaaaaaaa


Tetapi kadangkala terkeluar juga perkataan itu tanpa sedar. Dan akibatnya ialah Zarin akan menangis, nak nenen dan terus tertidur...huhuhuhuhh...kesian anak mama!!!



akibatnya....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Selepas itu, merajuk dan taknak dengan papa lagi. Tapi kejap je la...
Papa ni memang susah sangat nak marah Zarin. Tapi pabila papa bersuaaaaaraaaaa......


4 comments:

  1. Alahai siannya Zarin..tecik2 dah pandai nanges bila dengar sepotong ayat hikhik...clever boy =)

    ReplyDelete
  2. suka tgk pic zarin nangis...cute je...hehehe kalau ayah irfan marah tiada langsung suara yg keluar tapi renungan tajam...yg pastinya aksi lebih kurang zahrin...mintak nenen sbg ubat duka...hehehe...

    ReplyDelete
  3. zzzz...kroh kroh..letih kene marah ngn papa...hihihi...

    ReplyDelete
  4. yana: hahahaha..tu la tue...
    papa dia pula slalu nak usik duk sebut..ammmmm...ammm....amm... apalagi mula la zarin sebek! huhuhu

    fisa: susah nak snap pic dia nangis nie...biasa duk gelak aje...ooo...renungan tajam yea...hikhikhik...ye la saat gembira cari papa saat berduka cari mama :)

    Mrs. Eady : tula izwa...padahal bukannya papa tengking ke ape...cuma terkuat sedikit je sebut AMBOI tue... :)
    tapi cam kesian pula nangis sampai terus tidor...huhuhu

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...