Thursday, July 8, 2010

Happy 1st Anniversary STK

Pejam-pejam celik sudah setahun rupanya saya berblogging. Cepat sungguh masa berlalu. Kalau ada baby sure dah boleh jalan, tumbuh gigi dan bermacam-macam lagi. kalau tanam pokok rambutan pula mungkin dah boleh makan hasilnya..eh yeke???hehehehe



Apepun harapan saya agar ulang tahun yang pertama ini akan lebih memberikan inspirasi untuk saya terus aktif berblogging.

Tidak lupa juga kepada sahabat handai khususnya follower saya ataupun silent reader (jika ada) yang sentiasa memberikan sokongan dan dorongan untuk saya terus menghidupkan STK. Jangan malu-malu untuk meninggalkan jejak anda di sini. Saya amat menghargainya.

Diharap kalian tidak akan jemu dan serik untuk singgah lagi di STK.

Luv,



6 comments:

  1. selamat hr ulang tahun STK! semoga STK sentiasa dipenuhi dgn gambar ceria n warna warni...akak sukerrr! ;-)

    ReplyDelete
  2. Selamat Ulang Tahun yg pertama

    ReplyDelete
  3. keep on blogging ok :)
    eppi anniversary pada STK!

    ReplyDelete
  4. happy first anniversary STK... :D
    semoga bertambah rajin menulis... :)

    ReplyDelete
  5. Selamat Ulang Tahun Pertama STK! Semoga sentiasa menghiasi gambar2 menarik...best..best....:)

    ReplyDelete
  6. tq so much 4 your support!!! :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...