Thursday, August 5, 2010

Anak saudara baru - Si kembar- yeaaaa!!!!

Alhamdulilah, akhirnya adik ipar saya selamat melahirkan bayi kembarnya yang sangat comel pada 2 Ogos 2008 pada jam 3 petang! Tahniah buat Sajada dan juga Mie.



Pertama kali tengok gambar nie, saya pun tak perasan yang mana satu abang dan yang mana satu adik.Sorang berat 2.7 kg dan sorang lagi 2.65 kg. Muka seiras dan sangat comel dan kedua-duanya LELAKI!!! Memang kembar seiras lah nie.

Lepas nie mak ngah sure tertukar nak panggil nama. Opssss, sehingga ke hari ini, bayi kembar comel ini masih lagi belum bernama.

Apabila melihat gambar ini semalam, secara tidak sengaja terkeluar dialog ini.

Mama: Pa, abang min dan kak ain, sajada dan Mie masing-masing dah ada 3 orang anak.
Papa : a'ah ek. abang min, 3 orang perempuan, Sajada 3 orang lelaki.
Mama : Kita ni baru sorang.
Papa : Tak apelah, belum rezeki lagi. Mana tau nanti zarin dapat adik perempuan. nanti kita ada sorang anak lelaki, sorang anak perempuan.


okey, dah. Teremosi lah pulak saya nie....huhuhuhu

Tak sabar rasanya nak jumpa anak buah baru nie. Okey anak-anak buah mak ngah, Kita jumpa di bulan puasa atau raya nanti k. Muaaaaahhhhhh!!!!!

4 comments:

  1. heheh tringat picca sy mase br lahir....acik twin jgk ...tp not identical....

    ReplyDelete
  2. Tomey ler baby twin tu...hurmmm moga Ida cepat2 dapat baby lagik hihi...pastu dah pasti dirimu tertunggang langgang kihkih...

    ReplyDelete
  3. InsyAllah...soon kak ida. Allah will answer this prayer to you, a special mommy & a kindhearted woman.. really :)

    Blissful to Azuan & Zarin...

    -kak ain-

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...