Monday, August 30, 2010

Happy birthday kak mek!

Hari ni merupakan hari lahir kakak saya yang ke.....????eh ke berapa yea?? kejap-kejap nak kira..umur saya 28, abang saya dah 30 dan kakak saya???? ooooo 32 lah!!!!!

Yeaaaa!!!! kak mek sudah tua! kak mek sudah tua! (sambil mengejek macam budak-budak)



Untuk kak mek,

Tiada sesiapa yang dapat mengggantikan dirimu. Seorang kakak yang selalu berkorban untuk adik-adiknya. Sentiasa beralah walaupun kadangkala kami yang mengguriskan hatinya. Sentiasa tenang dan tabah walau ditimpa pelbagai cubaan. Sentiasa mendahulukan kepentingan orang lain dari dirinya. Jika aku seorang kakak, adakah aku akan bersifat sepertinya???? sukar untuk dijawab kerana semenangnya aku dilahirkan bukan untuk menjadi seorang kakak!!!!

Selamat hari lahir yang ke 32. Semoga di panjangkan umur, dimurahkan rezeki dan bahagia hingga ke akhir hayat!

alngkah bertuahnya aku kerana dikurniakan seorang kakak seperti dirinya. Syukur alhamdulilah :), kak mek I LOVE U SO MUCH!!!! muaaaahhh!!!!


Pstt: zarin tanya, bila dia nak dapat sepupu baru??? :P

3 comments:

  1. kak mek ida sebaya suami akak la....
    kirim salam dgn dia ye, ucapkan selamat hari lahir utk dia. :-)

    ReplyDelete
  2. upss, kak mek, kita sebaya (beza bulan aje)..hihkhihk..selamat hari lahir kak mek!

    ReplyDelete
  3. kak fiza: ok, dah ucapkan dh. terima kasih :)

    kak diey: tq...opsss, sebaya rupanya :P

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...