Thursday, August 19, 2010

Zarin dan Jubah Ali (LizOthman)

Telah lama saya mencari Jubah yang stylo untuk Zarin. Suatu hari, sedang saya sibuk menggoogle, tiba-tiba terjumpa LizOthman.com. Oh sangat seronoknya saya apabila melihat jubah Jr. yang sangat cantik! Kemudian tanpa berlengah saya terus bertanya dan membuat tempahan. Malangnya Jubah Jr. yang saya berkenan telah sold out dan Ija (tuan punya kedai) pula mengesyorkan Jubah Ali. wohohohohohoho!!!!!!saya terus jatuh cinta!!!!

Dan petang semalam saya sangat teruja apabila mendapat bungkusan pos ekspress dari Ija. Sebaik membuka sampul pos ekspress, WOW!!!!!!

Cantiknya!!! saya sangat kagum. Jahitannya sangat kemas dan materialnya sangat lembut. Seronok punya pasal sehinggakan ofismate saya berkata

"Kalau ada kamera akak dan capture gambar ida, senyum meleret"

uhuk..uhuk..malunya!!!

Dan semalam, saya telahpun menyarungkan Jubah Ali ke badan Zarin. Memang perfect! Dia pun nampak selesa. Selepas ini, saya perlu mencari kopiah putih untuk dipadankan dengan jubah ini. kalau dapat serban pun cantik jugakan ;) hehehehehe...



seperti kata kak as, saya boy tau! tengok jubah saya takde munge...ngeeeee...

Semalam juga saya terfikir yang sebenarnya jubah ini boleh dijadikan Kurta, apabila Zarin sudah besar nanti. hehehehehehehe...pandainya mama berjimat yea! Tapi serius, hasil tangan Ija memang perfect! i likeeeeeeee!!!!!


Helo auntie Ija, next time mama saya nak tempah lagi boleh?

Sebenarnya memang susah nak capture gambar zarin. Berlari ke sana ke mari. Dan inilah capture yang terakhir! Zarin yang sudah kepenatan dan nak nenen!!!! hehehehehe


Sudahlah mama, Zarin dah penat nie!!!

Jika kawan-kawan ingin mencuba Jubah Ali seperti Zarin jangan lupa untuk bertandang ke website Ija. Bukan sekadar jubah, ada baju kurung, kebaya, blous, gown dan sebagainya yang pastinya akan membuatkan anda jatuh cinta. Alangkah bestnya jika saya ada baby gurl. Sure sudah ditempah baju kurung dan gown.

Apepun Tanx Ija. Next time saya order lagi ;)


7 comments:

  1. wah...sangat comel zarin pakai jubah tu. teringin jugak nak dapatkan satu utk anak2 akak ni...

    ReplyDelete
  2. cantiknyaa jubah...cutenyaa zarin...:D
    wah ni harus carik 1 utk irfan ni..;)

    ReplyDelete
  3. kak fiza: try la tgk website dia. Tp td saya call nak tempah untuk anak buah yg umur 8 tahun. Tp tempahan ditutp sebab dh byk. lps raya la pulak... mmg sedap pakai kain dia

    ReplyDelete
  4. kak diey: amin

    Fisa: harusss! ape lagi terjah website LizOthman tu :)

    ReplyDelete
  5. comelnya... hati2 jalan zarin yer... sopan santun gitu ehhh... ala-ala arab gitu ehhh :)

    ReplyDelete
  6. etiey: memang comel dan zarin suka sangat pakainya. lepas raya nak tempah lagi satu :), jadi pak arab idung penyet! :P

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...