Tuesday, October 19, 2010

aksi besday boy!

Pagi-pagi lagi Zarin sudah bangun. Ketika sedang mamai-mamai, daku membisikkan ke telinganya

"Hari ini birthday Zarin tau"

Lantas dia terus bangun dan cakap

"Mama Alen nak terbang".

"Nak terbang? Pergi mana? Zarin nak jadi superman ke?"

"Alen Nak terbang. Nak alo (pablo - kartun kegemarannya) Mama, meh! meh!" sambil menggamit tangan kecilnya.

Rupanya dia nak naik belakang mama (dukung ikut belakang)

hehehehehe. Mana dapat ayat nak terbang pun tatau.

Selepas mandi dan sarapan pagi. Terus dia mencapai topi toy storynya. Pelbagai aksi yang dilakukan. Sangat terhibur melihat tingkah lakunya pagi itu.











Paling kelakar apabila zarin terbalikkan topi toy storynya itu sambil berkata

Mama, aiskrim....aummmmm!!! (sambil membuat aksi seperti menjilat aiskrim)

Wow!!! besarnya aiskrim Zarin!!! Nanti kita suruh papa beli yea.."

Lucu dan begitu tinggi daya imaginasi Zarin. Terasa cepatnya masa berlalu. oh sayang kamu sudah besar!

5 comments:

  1. Wawawa pandainya Zarin posing.. cute ler =D

    Bertuahnya kalu Zahin pun pandai posing macam Zarin jugak.. ini tak,kalau time nak snap gambo jer duk lari macam lipas kudung..sikit pun tak sporting.. aduhai sabo aje la hehe

    ReplyDelete
  2. zarin dh 2thn ye! hepi besday zarin!! comel2 je picca zarin!!!

    ida, dh selesai dh tanggungjwb awk susukan zarin 2thn....tahniah!!!!!

    ReplyDelete
  3. Yananuar: tq2..Yana ni aku amik gambar candid. masa dia tgh main. Tapi guna mode sport, so dptlah gambar yang macam ala2 posing tu..eheheheh

    ReplyDelete
  4. Ibudhani: tq so much!

    Alhamdulilah. Tercapai jua akhirnya...Ingat nak extend lagi 6 bulan. Sementara susu masih ada, bagi je la. Awak pun pasti boleh! chaiyokk! chaiyokkk!!!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...