Friday, October 8, 2010

cerita di sebalik

Apa tafsiran anda apabila kali pertama melihat gambar ini???


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V




Sebenarmya gambar ini diambil selepas abang ipar saya membelah kelapa muda :)

Namun sekali pandang macam ngeri saja. Dengan pisau besar berkilat di tangan dan didepannya pula dua orang kanak-kanak kecil?????

9 comments:

  1. Memang sangat ngeri...minta dijauhkan

    ReplyDelete
  2. ngerinya gambar tu Ida...x sanggup bayangkan ape²

    cian tengok muka Zarin ngan budak pompuan tue, eh tu Zarin kan? :-)

    ReplyDelete
  3. teknik fotografi ... chewah. tapi mmng ngeri la, teringat kes budak 2tahun kena sembelih bapak dia kat dlm toilet.

    ReplyDelete
  4. wah!!! ngeri kalau nak di bayangkan...isk isk imaginasi ni dok teringat kes budak kena sembelih la plak...

    tu la dia fotografi..leh wat jalan cerita laa ida..;)

    ReplyDelete
  5. Ziela : ya, minta dijauhkan. Ini sekadar teknik fotografi, macamana sekeping gambar boleh mengungkapkan pelbagai cerita

    ReplyDelete
  6. Wina: betul-betul. Ya Zarin dan sepupunya. Sebenarnya dia duk jauh dari situ, cuma dalam gambar nampak dekat pula

    ReplyDelete
  7. kak diey: ya, teknik fotografi, baru je belajar dengan abg Hamzah pagi td cara-cara amik gambar dsbnya :)

    ReplyDelete
  8. fisa: kalau sekali imbas macam orang nak mengamuk dan kesian tengok budak-budak tu. Tapi itulah sekeping gambar memang boleh buat pelbagai cerita jika diambil secara candid!

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...