Friday, January 14, 2011

Haru biru - Under construction

Fuhhhhhhhhh!!! Memang haru biru.

Semalam entah kenapa tiba-tiba "rumah" saya ini jadi huru hara. Mungkin ada kawan-kawan yang terperasan kot. Tiba-tiba sidebar di bawah. Adjust punya adjust tetap juga tidak menjadi. Saya sudah hampir putus asa. Memang malas dah nak baiki. Lantak engkau la labuuuuuuuuuu!!!!

Dalam pada itu, saya masih sempat godek-godek dan buang gajet-gajet yang memungkinkan perkara sedemikian berlaku. Ramai yang berkata gambar yang saya uploadkan di dalam entri terlalu besar. Tetapi sebelum ni ok. Jadi saya malas nak kecilkan semua. Bila dah tak tahu nak godek yang mana, setiap entri yang terkini saya simpan sebagai draf. Rupa-rupanya salah satu entri saya ada termasuk kod HTML. Itulah yang menyebabkan sidebar ke bawah. aduiiiii!!!! itu je puncanya.


pic from http://skardio.net

Sekarang rumah saya masih lagi "Under Construction". Nak tambah balik mana yang terdelete tue dan susun balik seperti asal.. ekekekekekeke...so jangan tukarkan channel anda!!!!!

Psttt: Terima kasih pada semua kawan-kawan yang membantu,terutama Mommy Esyraf, Yananuar, Kak Diey, Si Mistri dan semualah. :)

7 comments:

  1. ohw.. itu puncanya. memang da.. html selalu jadi 'parasit'. lepas ni berhati- hati dgn parasit tu lagi... dah ok dah tu...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah Da ... nasib baik la Da 'bertungkus lumus' mengkaji masalah tu. Kalu k.diana, tk tau la.... (k.diana tk membantu apa2 pun, hehehhe, tp yg pasti, kejap2 k.diana tgk STK, nk tgk dh 'pulih' ke belum...heheh)

    ReplyDelete
  3. etiey: tu la tue. camne kod HTML boleh masuk dllm entri..mmm..pelik-pelik. apapun lps ni kene berhati-hati. dah nak juling dh mata duk baca kod :P

    ReplyDelete
  4. kak diey: smlm buat kat rumah, zarin duk akcau. abg dh ckp kin sbb tue, tp carik2 tak jumpa. huhuhuhuhu

    eh, tlg la tu, tlg jd pemerhati dan informer :)
    suka!!!!

    ReplyDelete
  5. Pehhh..akhirnya selesai jugak masalah Ida itu..harapnya pasni tak jadi cenggitu lagi huhu

    ReplyDelete
  6. la, nasib baik saya x tukar channel...hik...

    ReplyDelete
  7. Yananuar: kalau jadi lagi, tatau la nak kata apa. berpeluh wei!!

    wahida: eheheheheh...sila jgn tukar, campakkan remote ke laut :P

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...