Tuesday, January 18, 2011

korek hidung - satu kepuasan???

Setuju atau tidak jika saya katakan yang korek hidung merupakan satu kepuasaaann????

tak percaya???

tak percaya???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V


Zarin posing orang tengah korek hidung

Malas nak ulas lebih lanjut, kalau tak percaya cubalah sendiri!!!!!

keh!keh!keh!
:P

12 comments:

  1. ahhahhah, mcm wafiy jugak, skang ni suka sgt korek hidung! lps korek, 'ama, nah, yik dong!", dibaginya kat kita suruh lap jari dia. nasib baik tak 'leset' kat dinding....

    ReplyDelete
  2. hahahaha.... kelaka la....

    dieyana, pandai la soh lap kan pas abes wat keje....

    ReplyDelete
  3. Huwaaa iqbal pun sama.. tabiat dia.. hahahhaha

    ReplyDelete
  4. kak diey: ahahahahahahha...pandai wafiy, nasib baik tak leset yea. aduiii, sakit perut nak gelak :D

    ReplyDelete
  5. ibudhani: tu la tu, kalau budak-budak oklah, nmpk cutekan walaupun wat "keje"

    tapi kalau orang tua???? adusss, lebih-lebih lagi yang tgh drive tue, langsung tak sedar org kiri kanan duk tgk.

    aissssshhhh uwekkkk!!!!

    ReplyDelete
  6. mama jue: hahahah... zarin sgt susah nak tgk dia korek. gamba atas tu pun bukan korek idung sebenarnya, tp termasuk jari kat idung. hahahahhahha

    ReplyDelete
  7. mrs. eady: izwa, gelak ya!!!!
    syahmi dan sufiya camne? suka gak ke wat "keje" gini? hikhikhik

    ReplyDelete
  8. wah..sama mcm bb nia..suka wat camtue gak..

    ReplyDelete
  9. comey: budak-budak mmg sukakan wat gitu, nampak cute je walaupun tgh wat 'keje' :)

    ReplyDelete
  10. hehehehe...nasib baik jari lum masuk lubang idung..
    zarin..dah besaq jgn korek idung tau..x hencem nanti..hehehe

    ReplyDelete
  11. kak ida. can't fix in. (kata zarin dalam hati) hikhihkihk..kalu dah besar wat perangai gitu mmg nak kene la ngan mama. hahahaha

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...