Wednesday, January 12, 2011

Oh Edward!

Orang lain sudah lama kebah demam pasal Edward Cullen, tapi saya tetap demam tak kebah-kebah. Lagi bertambah demam apabila baru-baru ini astro menayangkan marathon filem tersebut. Oh suka-suka!!! Zarin dan papa konker laptop sorang satu! Mama dapat konker TV. Yeaaaa!

Hero twilight kesukaan ramai ini memang betul-betul membuat saya jatuh cinta. Paling suka Edward semasa melihat adegan-adegan seperti gambar di bawah ini. Oh tersangatlah handsomenya!!!! Auwwwww!!!!















Inilah yang membuat saya tersangat-sangatlah jatuh cinta dengan pontianak sorang nie. Ehehehehehehe. Walaupun dah berkali-kali tengok tetap tak jemu dan nak tengok lagi hinggakan suami saya berkata

"Dah tengok berkali-kali dah cerita nie. Tak borink ke?"

Jawapannya tentulah tidak!

"Pelik ,hero pucat lesi nie jugak yang ramai orang duk tergila-gila"

"Oh, pucat lesi yang menawan kalbu. Kehkehkeh!"

Bila tengok cerita twilight nie, mulalah saya berangan jadi vampire juga. Ahahahahahaha. Kadang-kadang hingga terbawa-bawa dalam mimpi. Aduiii, parah betul penangan pontianak ni. Hinggakan mak dara sunti seperti saya pun boleh angau.

Walaupun Edward tak ada six pack seperti Jacob, tapi saya tetap sukakannya. Rasa macam Edward tu tersangatlah romantik dan handsome. hihihihihihih

Oh Edward!

Namun begitu, Edward masih lagi tidak dapat menandingi pontianak saya yang sorang ini


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Pontianak aka my bloodsucker versi kopi susu :P

Sayang kamu.....Muaaaachhhh!!!!


Dah, cukup berangan pasal Edward okey!

Dah, dah... sambung keje :P

3 comments:

  1. hahah, edward oh edward, apa2 pun edward kopi susu tetap menjadi pujaan....heheheh

    ReplyDelete
  2. x pernah tgk pun citer ni..x tau la nape, mmg saya kurang gemar..huhu..

    ReplyDelete
  3. kak diey: Edward kopi susu tetap pujaan hati dari dulu hingga sekarang dan akan datang. amin :)

    wahida: sy suka sbb hero dia hensem kot. hahahahahha..cuma yg eclipse x best!

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...