Friday, February 25, 2011

follower bertuah: blog saya direview!

Jumaat yang berkat ini saya telah dikejutkan dengan berita gembira iaitu saya terpilih sebagai follower bertuah unmtuk blog Ct N Honey.



Hadiah yang saya dapat ialah, jeng..jeng..jeng..

Blog saya telah direview dalam blognya. Siap buatkan satu entri khas lagi untuk saya. Thank you so much dear. Really appreciate it! muaaaahhhhhh!!!

Boleh refer DI SINI ya.

Pada kawan-kawan yang lain, jika mahu blog anda direview oleh ct N Honey, jangan ketinggalan untuk menjadi follower beliau. Mana tahu, kot-kot lepas ni anda pula yang terpilih :)

5 comments:

  1. terima kasih juga buat ni untuk Ct,tidaklah meminta balasan tapi orang dah buat apa lagi suka hati sangat-sangat lah......

    ReplyDelete
  2. ct: benda baik harus dikongsi. bukan senang terpilih tu. tq so much dear :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...