Tuesday, March 15, 2011

hantu, amik mama nie!

Semalam memang hari yang agak mencabar. Dengan beg susu tertinggal di ofis, sampai di rumah pula Zarin perangai yang amat-amat! Memang menguji kesabaran. Sampai di pintu lif terus meraung bagai nak rak! Adui, sabar-sabar.

Malamnya pula dia semakin ok, bermain macam biasa. Paling tidak disangka apabila dia berkata:

"Hantu, amik mama nie!" sambil tergelak-gelak

Amboi, bertuahnya budak kecik nie, mentang-mentanglah papa dah nak sampai! huhuhuhuhuhu

Itulah yang Zarin ujarkan sebaik sahaja selesai bercakap dengan papanya. Ketika itu Papa baru saja tiba di Singapore. Lebih kurang 2 jam lagi akan sampai ke KLIA.


opsss, Zarin terlepas cakaplah mama. sorrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!



Agak-agak hantu nak amik ke mama nie? urmmmmmmmmmmmmmmmmm

Apabila berjumpa papa, memang seronoklah Zarin. terus tak nak dengan mama. Sikit-sikit papa, papa, papa.....

Nasib baiklah tiada telenovela yang berlaku. Kalau tidak konfem meletup-meletup nanti :P


papa dan Zarin :)

Hari ini seronoklah Zarin yea. Esok kena tinggal lagi. Papa terpaksa ke Johor Bharu untuk 2 hari, Rabu dan Khamis kerana ada urusan. arrrrrggggghhhhhh!

***pssst: Hari ini agak bz, perlu menyiapkan minit yang telah berminit-minit, berjam-jam, berhari-hari dan berminggu-minggu ini! Bukan kerja hakiki, tetapi bila telah berikrar "saya yang menurut perintah" terpaksalah menjalankan perintah dari langit! Maaf, saya tak sempat nak BW dan singgah di rumah kawan-kawan. Jika berkelapangan Insyaallah akan saya tinggalkan komen komen comel untuk entri anda. :)

23 comments:

  1. nanti kalau antu ambik mama,zarin rindu plak....heheheh

    ReplyDelete
  2. hahahaha...kelakar kat mana ler zarin blajar...hantu ambik mama...budak2 cepat sungguh belajar kan....

    ReplyDelete
  3. takpe...kena slalu phm keje papa.kena slalu support papa n kena selalu sabar tahan kerenah anak bila papa takde...itula ibu namanya... :)

    ReplyDelete
  4. kelakar tau zarin ni...mcm tau2 je mama die penakut hantu!!

    ReplyDelete
  5. so sweet je gmbr melepas rindu papa & zarin tu :)

    ReplyDelete
  6. tanje(manja)ayahnya lah tu ye.....

    ReplyDelete
  7. alen yg makin encemmm...yang..akak tag awak okehh

    ReplyDelete
  8. Ila: hahahah. itulah. nanti x leh tdo malam cari nene tak jumpa. hikhikhik

    kdg2 terkejut juga bila ayat-ayat yang tak disangka diujarkan. mmmmmm

    ReplyDelete
  9. mummyEcha: itulah. saya pun terkejut. tapi mmg setuju sgt budak2 cepat belajar+mengikut. terbaru ayatnya, sabo je la ek!

    kihkihkih

    ReplyDelete
  10. ratu siput: 'Like" mcm kat FB!

    ReplyDelete
  11. ejan: hahaha. itulah. sikit-sikit hantu, sikit-sikit hantu. aduiilllaaa. dia dapat tdo lena, mama jugak yang mata terkebil-kebil

    ReplyDelete
  12. mrs. eady: gambar candid! ;)

    ReplyDelete
  13. ctNhoney: mmg anak papa nie! nak nenen je cari mama.

    ReplyDelete
  14. kak risa: okeh, nanti sy dtg amik. ;)

    ReplyDelete
  15. you're in reality a just right webmaster. The web site loading pace is amazing. It sort of feels that you are doing any distinctive trick. In addition, The contents are masterpiece. you've done a magnificent process on this
    topic!
    Look at my web page - black friday ads

    ReplyDelete
  16. My partner and I absolutely love your blog and find a lot of
    your post's to be just what I'm looking for. Would you offer guest writers to write content for you personally?
    I wouldn't mind writing a post or elaborating on a few of the subjects you write related to here. Again, awesome blog!

    Visit my web site - how To detox your Body

    ReplyDelete
  17. That is a good tip especially to those fresh to the blogosphere.
    Short but very precise information… Appreciate your sharing this one.
    A must read article!

    My blog how To improve eyesight

    ReplyDelete
  18. I don't know if it's just me or if perhaps everybody else experiencing issues with your website.

    It appears like some of the text in your posts are running off the
    screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to
    them too? This might be a issue with my internet browser because
    I've had this happen before. Many thanks

    My blog post - how to lose belly fat

    ReplyDelete
  19. Hello, i believe that i noticed you visited my web site so i came to return the desire?
    .I'm trying to in finding things to enhance my site!I guess its adequate to make use of some of your concepts!!

    my page - Http://Www.Youtube.Com/watch?v=OU_OrEiyOOM

    ReplyDelete
  20. Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your
    site, how could i subscribe for a blog website?
    The account helped me a acceptable deal. I had been a
    little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear idea

    Also visit my page ... Http://Www.Youtube.Com/Watch?V=1DDoYIEFOTo

    ReplyDelete
  21. It's great that you are getting thoughts from this post as well as from our argument made here.

    my page - http://wikicanarias.com/index.php?title=Fact_that_recycling_cell_phones

    ReplyDelete
  22. Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just
    curious if you get a lot of spam responses?
    If so how do you prevent it, any plugin or anything you can recommend?
    I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

    Visit my webpage permanent hair straightening

    ReplyDelete
  23. hello!,I really like your writing very a lot! share we be in contact extra approximately your article
    on AOL? I require an expert on this space to solve my problem.
    Maybe that's you! Looking forward to peer you.

    Also visit my web page :: diaper rash home remedies

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...