Wednesday, March 16, 2011

selamat ulang tahun sayang!

16 Mac 2011

Hari ini merupakan hari lahir suami yang ke 28.

Zarin sudah sibuk duk menyanyi

"beday to you papa"

Sayangnya papa tiada di rumah. Takpa la Zarin, nanti papa balik kita nyanyi yea.



Untuk suami tercinta:

Selamat ulang tahun sayang

I love you so much!

opppps, we love you so much. Terlupa pulak budak kecik nie

10 comments:

  1. walaupun wish tu ringkas tapi suwiiittt hiksss.

    heppi besday jugak kat papa zarin, ni kompem mama eh yang lelebih nak mintak hadiah ni kan kan kan keh keh keh :P

    ReplyDelete
  2. jauh dimata dekat dihati... :)

    ReplyDelete
  3. zarin, nak celebrate bithday papanya katne tu?....=p

    ReplyDelete
  4. mappiau: tq, kihkihkih
    tepat sekali, besday papa mama juga dapt hadiah. besday zarin, mama pun dapat hadiah juga. besday sendiri, langsung x ada hadiah. aci gitu????

    hahahahah

    ReplyDelete
  5. ratusiput: itulah yang pentingkan? alhamdulilah :)

    ReplyDelete
  6. ashra: belum terfikir lagi kat mana. kin beli kek potong kat rumah je la kot. mama masak special :P

    ReplyDelete
  7. mrs.eady&ejan sara: tq dear. :)

    ReplyDelete
  8. mr. azuan sambut besday sorang2 kat Beijing ye...huhuhu
    Happy Belated Birthday!

    pandainya zarin nyanyi..:D

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...