Wednesday, May 11, 2011

cheesecake oh cheesecake

Petang-petang camni mulalah banyak syaitan bertenggek tepi mata, mulalah mata rasa berat je, ditambah pula dengan aircond ditahap beku memang seronoklah melayan mata yang hampir tertutup ala-ala garfield nie.

Apa kata segarkan mata dengan melihat gambar-gambar cheesecake ini. Nyum-nyum










Jemput makan yea :)

psttt: arini teringin nak makan durian udang merah. Harap adalah durian tu, boleh masak pulut durian nanti, lalalalalalalalalala (saya suka menternak lemak!)

23 comments:

  1. idazs oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..lapar la aku ni haaaa...!!

    ReplyDelete
  2. bestnyer..lama tak buat nih..kalau org buatkan lg besttttt

    ReplyDelete
  3. oohhww tidak
    lain kali tak mahu terjah kat sini lagi..terseksa jiwa & raga ku...huuuaaaww

    ReplyDelete
  4. na nangis sat :(( betul bikin air liur meleleh ni ida..saje je tau...bikin mata ni :|

    ermmm rasa nak p terjah Secret Recipe la pulak...:p

    ReplyDelete
  5. bukan segar da mata,terbeliak tertelan air liur.hehe

    ida satu famili suka eh strawberi..

    ReplyDelete
  6. aduh ida... barang2 dah ada... bila ida post ajer gambar tu... berkobar2 nak buat.... terliur....

    ReplyDelete
  7. ahhh cedapppp my fav la... ;p

    ReplyDelete
  8. gerammmmm...tgk kek ida...nk resepi...nk resepi...

    ReplyDelete
  9. yummy yummy!!
    meleleh dah air liur cam strawberi tu jugak hehe

    ReplyDelete
  10. http://hasrisa.blogspot.com/2011/05/contest-gambar-desktop-lappy.html
    akak tag kamu dear

    ReplyDelete
  11. ♥ Mrs.Eady ♥: jom singgah SR jom, kihkihkih

    ReplyDelete
  12. nuyue: nuyue sayam, jgnlah begitu, sob-sob, nanti aku buatkan special utk mu yer ;)

    ReplyDelete
  13. ~izan~: heheheh, nanti jemputlah dtg rumah yea, :)

    ReplyDelete
  14. Mama Likha: yup, kami setaip minggu menternak lemak.

    ReplyDelete
  15. ashra: hikhikhik. Yup. Zarin terlebih suka. Lagi suka kalau dia dapat main potong-potong!

    ReplyDelete
  16. fisa othman: jom ramai-ramai serang SR. dh lama x g situ, tingin nak minum hazelnut latte, ada lg ke sakng nie?

    ReplyDelete
  17. eB ezrin: fevret sy juga segala macam jenis cheesecake ini :)

    ReplyDelete
  18. - Suraya - : apa lagi kak, tinggalakn dulu red velvetmu itu :P

    ReplyDelete
  19. risa: tq akak sayam. sy dah buat dh :)

    ReplyDelete
  20. gee ryder: yummmy, jemput makan, paling best kombinasi strawberi+coklat tu :)

    ReplyDelete
  21. ejan sara: resepi dah ada dlm entri sebelum ini. strawberi cheesecake

    ReplyDelete
  22. wahhhhhhhhhh mewah dgn stobery :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...