Monday, May 16, 2011

Dah ok, tapi....

Huhuhuhuhuhu, ramai juga yang ala-ala cacing kepanasan apabila tidak dapat berbelog. Begitu juga saya, blogger tegarlah katakan :P.


aiiiyaaaaaaaa, jangan fenin-fenin mama. Tak ke mana belog mana tu, jom ikut Zarin jalan-jalan

Alhamdulilah sabtu lepas dah ok. Tapi ada juga komen-komen yang hilang. Blog kawan-kawan macam mana? Ada yang hilang tak.

Rindu nak terjah blog kawan-kawan. Ok selamat berbelog. Dah lewat malam nak tido . Baru habis teman suami tengok bola, Arsenal lawan Aston villa. Walaupun Arsenal kalah 2-1 tapi tak apalah seperti kata suami saya

"I am still proud of Arsenal, we're not that kind of people who obses with winning games just to show off and discredit others, our heart are big enough to accept the lost and still be proud of Arsenal!!!"

6 comments:

  1. ku punyer entry terbalik,templete hilang & komen mmg dh hilang terus laaa....hurm...

    ReplyDelete
  2. 2 hari blogger mengong, 2 hari jugaklah saye tak jengok blog hehehe

    ni tadi baru cek alhamdulillah sume ok ok jer

    ReplyDelete
  3. coment kat entry terakhir hilang..waaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. err..ada yang hilang ke?lorr..awat la den tak pasan den punya.nak kena check balik komen2 entry2 sebelum ni.huhu

    btw,hubby saya chelsea..hehe
    saya?.world cup je semangat tgk.keke

    ReplyDelete
  5. i punye sume ok...rse xde ape y ilang kot

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...