Friday, May 20, 2011

Launching : D@ri D@pur Kec@h

STICKY MODE , entri terkini sila scroll ke bawah

Dengan segala hormatnya, saya memperkenalkan blog resepi saya iaitu;






Klikkan header ini, dan anda terus dibawa ke sana :)

Sebelum ini saya ada entrikan berkaitan hal ini di BLOG RESEPI



Setelah difikir-fikir dan mendengar pendapat kawan-kawan, akhirnya terbuka hati saya untuk membuka satu blog khusus untuk resepi-resepi masakan yang saya cuba dan juga sebagai satu tempat khas untuk saya menyimpan resepi.

Dengan lafaz bismillahirrahmanirrahim, saya merasmikan D@ri D@pur Kec@h

Semoga blog ini akan sentiasa terupdate, walaupun bukan setiap hari, tapi sekurang-kurangnya sebulan sekali pun dah ok.

Saya memilih nama D@ri D@pur Kec@h kerana saya masih dalam proses belajar memasak, jadi memang sesuai sangatlah dengan dapur berkecah tu.hahahahahahha.

Apepun saya ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kepada Kak Dieyana kerana banyak membantu saya dari segi idea, pandangan dan juga nasihat yang diberikan.

Jadi kepada kawan-kawan yang singgah di sini, jika sudi bolehlah menjadi follower di D@ri D@pur Kec@h. Terima kasih.

14 comments:

  1. wow....tahniahhhhh...insyaallah akak pun akan singgah kat blog baru tu nanti

    ReplyDelete
  2. kak follow...tahniah....good luck ida...

    ReplyDelete
  3. wah..congrats.haruslah follow kalu nak jadi cam ida gak.hehe

    ReplyDelete
  4. i follow ya....
    suke resepi ida, sb simple, sesuai utk mak2 mcm kiter ni kan??

    ReplyDelete
  5. wah tahniah sudah ade cawangan baru dan sy sookaaa hehehehe

    ReplyDelete
  6. Tahniah Ida..akhirnya berjaya jugak buka blog resepi itu..Good Luck eh =D

    ReplyDelete
  7. wah,dah ada blog resepi..tahniah

    ReplyDelete
  8. weeeeeeeeeeee...sekarang jugak ai kesinunnn

    ReplyDelete
  9. ngeh2..i tak bape kawan dgn dapur..tapi berangan nak jadi BFF dapur..so i follow u ok :)

    ReplyDelete
  10. tahniah ye ida...akhirnya terlaksana jua... :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...