Saturday, May 21, 2011

penuh penghayatan!

Setip kali mencuba resepi baru, pasti teruja menunggu hasilnya. Saya teruja menunggu hasilnya, dan Zarin pula teruja untuk merasanya. Hahahahahah, anak-beranak jenis teruja, nak buat macam mana??? Jom layan gamba Zarin yang sedang mencuba apam polkadot.



Wah menarik betul apam ni, bukak 'kulit' dia dulu



Bismillahirrahmanirrahim, oh, penuh penghayatan nak gigit apam ni



Ngap! nyum-nyum

Apam polkadot yang colourful memang pasti menarik minat kanak-kanak untuk menikamtinya. Resepi Apam polkadot ini boelh dilihat DI SINI.

Dan Zarin setiap kali mencuba makanan pasti akan berkata

"Mama cepat ambil gamba Alen"

heheheheheh, dah faham sangat tabiat mama yang suka snap gamba makanan itu.

Saya sangat suka melihat Zarin menikmati makanan, penuh penghayatan, siap dengan ekspresi wajah. Besar nanti bolehlah jadi hos rancangan JJCM. kihkihkih

12 comments:

  1. mak aihhhh comel bebenau apam tu..sampai hati alen makan eh
    tak jemput aunty pon..ish ish ish

    ReplyDelete
  2. berseri seri tengok apam tu, mesti sedapkan, kalo letak inti kat dlm tu, lagi best kan

    ReplyDelete
  3. wahh! cntik! menarik! rse cm nakkkkk...hihihihih ~ mummy irish~

    ReplyDelete
  4. mmg menarik apam 2...blom mencuba lg...ishh..bile la nk rajin ni..

    ReplyDelete
  5. humaaakkkaaiii...biler tgk cara zarin kn tu terliur di buat nyer!!!

    ReplyDelete
  6. apam polkadot mmg tgh top skang ni...cantik n kalerfull...cuma ratu nk modified biar dia rase gebu n lembut skit...

    ReplyDelete
  7. risa : jom mkn sama-sama auntie, Biar Alen suapkan yea, hehehe

    ReplyDelete
  8. ♥MAMASYAZA♥: Apam ni mmg ada inti, saya letak coklat ganache, sedap!

    ReplyDelete
  9. Mummy Irish@honey: byk lagi perlu dibaiki dr segi dot-dot tu, jom mkn :)

    ReplyDelete
  10. ejan sara: sila mencuba dan asah skill mu itu yang semakin menyerlah sekarang, cayalah :)

    ReplyDelete
  11. ♥Mrs.Eady♥: zarin mmg teror buat org teliur ni. penuh penghaytan, heheheh

    ReplyDelete
  12. ratusiput: betul tu, sebab tu teringin nak mecuba. Cumanya saya perlu belajar buat dot-dot lagi biar kemas

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...