Monday, June 6, 2011

Menangis tak ketahuan

Entah di mana silapnya, semalam Zarin tak dapat tidur lena dan menangis tak ketahuan! Bila tidur, dia sentiasa merengus dan berpusing ke kiri ke kanan, dan akhirnya minta didukung dan menangis.



Memang tak dapat tidur saya semalam, Pukul 7 pagi masih lagi menangis, sudahnya hari ini terpaksa EL. Harap-harap malam ini oklah, jangan nangis-nangis lagi. Risau kalau anak menangis tak bersebab.

16 comments:

  1. Laaaa.... kenapa ni zarin. sian mama tau!

    ReplyDelete
  2. zarin nape kak, dia tak sedap bdan kot..dia dh ok ke?

    ReplyDelete
  3. tak sedap badan kot.
    gigi da abes tumbuh eh?..kot2 la terasa sengal gusi2 nak tumbuh gigi2 yang last2 tu..

    ReplyDelete
  4. ade yg tak kene tu..kene check semua nyer tu..

    ReplyDelete
  5. kesian zarin, rasa tak sedap badan kot, harap2 zarin okey....

    ReplyDelete
  6. kenapa? badan tak sihat ke ada... tut tut... takut! cepat lari...

    ReplyDelete
  7. Naimatul Hafizah Nor Rodin: itulah kak, tatau kami. tapi ada juga terfikir psl 'tut' lariiiiii

    ReplyDelete
  8. Murni Delights: alhamdulilah vill, dah ok :), tapi kat neseri cikgu dia akat dia diam cikit

    ReplyDelete
  9. ashra: gigi dh penuh. mungkin juga letih bermain agaknya

    ReplyDelete
  10. - dieyana -: dh ok, tp kat neseri dia kurang ceria, kata cikgunya semalamlah

    ReplyDelete
  11. eB ezrin: tak dapat pastikan yang mana, tp kemungkinan dia 'tut' la kot. kami main agak-agak je

    ReplyDelete
  12. etiey.com©: Dia ok, tak demam. Tapi anggapan kami lah, petang ahad tu kami ke rumah sedara di klang dan balik pun dah malam. Masa di sana main sungguh-sungguh. Mungkin juga dia lenguh+penat.
    cuma dia sedikit macam mengigau dan tangan asyik kibas2 dan merengek2 nangis bila kita bia tdo sorang, kalau kita peluk dia ok dan lena sikit walaupun kadang2 ada juga dia nangis.

    Jadi anggapan saya dan suami, mungkin juga dia ternampak sesuatu, ditambah lagi sy tengah period masa tu.

    Tapi lepas lap muka dan kepala+minum air yassin dia ok. Dan semalam bangun pagi adalah 2-3 lebam-lebam di badan mama nih!

    larikkkkk!!!!!

    ReplyDelete
  13. napa zarin? dah jiram x air ke muka dia, baca ayat kursi....kot2 ade menda yg kaco dia....riso jugak..takut sakit ke apa kan...sabar yeh?

    ReplyDelete
  14. die nak mintak perhatian lebih la tuh, hamboiii manje tau zarin nih hihihi

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...