Monday, June 13, 2011

Selamat pengantin baru Ira dan pasangan

Hujung minggu yang lalu, kami berkampung di Perak kerana menghadiri dua majlis kahwin. Pukul 3.00 petang Sabtu, kami bertolak ke Ipoh untuk menghadiri majlis akad nikah sepupu sebelah suami iaitu selepas solat Asar.




Kami tiba di Ipoh tepat pada masanya. Duduk sekejap, terus akad nikah dilangsungkan. Alhmadulilah mereka sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz.



Untuk Ira dan pasangan, selamat pengantin baru dan menempuh alam rumahtangga. Semoga kekal bahagia ke akhir hayat.

Gambar pengantin tak boleh tempek banyak-banyak, coz majlis bersanding akan diadakan bulan 9 nanti. Tunggguuuuuuu!!!!!Hehehehehehehehe.



Dan ini pula gambar anak beranak sedang bergosip bila dah lama tak berjumpa :P

Dah-dah, jom balik makan mee kari, nanti kita sambung gosip ya :P

++Psstt: mee kari memang sedap, saya makan bertambah. Tak hingat punya makan hinggakan malamnya saya sakit kepala mungkin kerana masakan berlemak dan akibatnya terpaksa telan ubat sakit kepala sebijik! kahkahkahkahkah!!!

8 comments:

  1. org kata mee berangin..mungkin sebab tu ida sakit kepala..

    ReplyDelete
  2. oo gmbr pengantin takde lg ek..takot hilang seri ek ehhehe..gurau2 aje..

    bila dh lama tak jumpa,mesti akan wujud situasi mcm dlm gmbr ketiga tu hehehe

    ReplyDelete
  3. hehehehe minggu cuti sekolah memang sebuk la ngan kawen situ sane sini kann hiks

    ReplyDelete
  4. ratusiput: kami sentaisa ada jemputan, tak pergi kawan2 terdekat+saudara mara. nak taknak kena pergi juga :)

    ReplyDelete
  5. Bermulanya Satu Episod: ha, betul juga tu. Tapi serius sakit kepala amcam magrain, lps ni kena beringat kalau nak mkn mee, tq ye :)

    ReplyDelete
  6. ~izan~: eheheheheh, mak andam emsti tau, takut ilang seri, lmbt lg bulan 9 nya. hahahaha

    Itulah, kalau dah lama x jumpa mcm2 cerita keluar!

    ReplyDelete
  7. MAPPIAU : hari minggu dapur x berasap. penuh dengan nasi kenduri je perut ni. eheheheheh

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...