Friday, August 19, 2011

Muka kacang

Muka kacang macam pelik je dengarkan? tapi inilah yang suami saya selalu katakan apabila saya mengambil gambar close up.



Nak tau camne muka kacang? ha, camni

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V






Hahahahahahaha, ada ada saja cik suamiku ini. Muka kacanglah, muka mempelam lah. Nasib baik tak kata macam muka usop sontorian. Kalau tidak konfem tidur luar :p

Bila ditanya kenapa panggil muka kacang?

Jawapannya, sebab muka saya bujur, nampak macam bentuk kacang, lucu tengok kalau ambik gambar gini! Adoiii, sabo je lah.




Mama rasa ni gambar yang paling cun abis dah ni. Alih-alih dia kata lucu gambar ni, macam muka kacang, sob-sob!

Muka kacang inilah yang menjadi igauan dari dulu hingga sekarang, kehkehkeh

8 comments:

  1. muka kacang??
    sampai hati incik somi ye..
    takpe la...muka kacang ni jugakla yang menjadi kesayangan dia kan kan kan???

    ReplyDelete
  2. kacang pun kacang la...hentam sajalah labuuu...hikhikhik... :)

    ReplyDelete
  3. kacang bukan sebarang kacang ni kan..kacang cun!

    senang muka bujur ida,nk pakai tudung apa pun nmpk sesuai je =)

    ReplyDelete
  4. hahahah, rasa nak gelak golek2 aje k.diana. Ada2 saja azuan buat lucu. kacang tanah rebus lembut tu, sedap mkn...heheheh. hahaha (sambung gelak lagi ^__^)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. suami kias aje tu kan..nak puji bini cantik sbnrnye..;)

    ReplyDelete
  7. haha ! yg tkthn usop santorian tu.. kak ida ni !

    aaah ehh..., ttp mjadi igauan beliau :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...