Thursday, September 8, 2011

Review : Syampu bayam mustika ratu

Oh, saya sudah terlupa untuk membuat review tentang keberkesanan syampu bayam mustika ratu. Sebelum ini saya ada coretkan tentang syampu bayam mustika ratu ini. Rupa-rupanya ramai juga yang bertanya.

Alhamdulilah, syampu bayam mustika ratu ini sesuai untuk rambut saya. Hasil pemakaian selama beberapa bulan, rambut saya sudah semakin kurang gugurnya. Jika dulu, bangun pagi memang bersepah rambut atas bantal, sekarang tidak lagi.


Jangan tak percaya, inilah rupa rambut saya sekarang, lebatkan????

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V




Eh, ni bukan rambut saya, tapi rambut anak buah saya. Mana boleh tempek gambar saya tak bertudungkan?

Tapi alhamdulilah, rambut saya semakin ok. Cuma satu je yang tak best, saya tak suka sangat guna minyak dia tu, selalu skip..ehehehehehehe..Tapi alhamdulilah masih ok lagi. Sekarang pun saya dah selang selikan penggunaan syampoo bayam ini dengan syampoo rejoice. ehehehehehehe

Nak bagi komen lebih-lebih pun tak reti, sebab setiap rambut dan kulit kepala seseorang itu berbeza. Sesuai untuk saya tidak semestinya sesuai untuk kawan-kawan yang lain.

10 comments:

  1. emy, mu jaga la molek2 rambut mu yang lebat tu, jgn jadi mcm mak su...heheheh...

    apa2 pun, bayam mustika sesuai dgn kulit kepala da tu....;-)

    ReplyDelete
  2. comelnya emy..
    wahh dah tak komen pasal syampu ni sebab sangat teruja tengok gambar emy..=)

    ReplyDelete
  3. ingatkan model cilik syampu bayam mustika ratu tadi, rupa²nya anak buah ida ye?

    sweetnya dia :-)

    rambut wina pun gugur byklah sejak lahirkan Syakil..syampu nie semua kedai jual ke ida? nk jugak try

    ReplyDelete
  4. hehe.cantik dan comel si cilik tu.

    emm,cam bes bunyinya.tapi tuk rambut gugur je eh?gatal2 kulit pala,ok x?hehe.cantik dan comel si cilik tu.

    emm,cam bes bunyinya.tapi tuk rambut gugur je eh?gatal2 kulit pala,ok x?

    ReplyDelete
  5. rase mcm nk cuba la...tq beb bg review :)

    ReplyDelete
  6. nampak gaya macam nek cuba je ni..suami asyik bising rambut sepah kt lantai..tq ^__^

    ReplyDelete
  7. daku menghadapi masalah rambut gaks...adeiii..leh cube la kot..

    ReplyDelete
  8. saya mmg slalu guna 1 set shampoo mustika ratu neh..ada myk,shampoo byam ngn conditioner santan..bkesan..pastu murah heheh..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...