Monday, September 12, 2011

Syawal 1432H

Rasanya masih belum terlambat untuk menceritakan tentang 1 syawal kami. Rayakan sebulan :P

Hari raya tahun ini biasa-biasa saja. Tidak semeriah tahun lepas. Mungkin juga kerana saya tidak dapat mengucup jari jemari Ummi saya di pagi raya kerana Ummi saya berhari raya di Kuala Terengganu, sob-sob.














Jadi kami hanya berhari raya bersama adik beradik sahaja sebelum ke rumah mertua masing-masing. Hidangan pagi raya pun tidak sempat kami sediakan. Perancangan awal mahu masak macam-macam, namun memandangkan kakak saya mengandung dan saya pula 'kemalasan' sudahnya hanya makan ketupat dan rendang sahaja. hahahahaha





Tahun ini juga, saya agak 'kemalasan' umtuk mengambil gambar. Tak pasti pula kenapa. Semuanya malas dan malas! Gambar pagi raya pun agak carca merba. Tunggu next entry ya :) hikhikhikhik





Cuma yang pasti duit raya tetap ada. Ok, sape yang nak duit raya sila beratuq naaaaaaaa! Cik Ida nak kempiskan wallet tu :P

6 comments:

  1. faiz nak duit raya gak...hehehe

    ReplyDelete
  2. malas, malas dan malas-apa yang ada aje lah....umi di terengganu, ya....ermmm :-(

    ReplyDelete
  3. photo2 sumer berceriter tahniah. i lioke :)

    ReplyDelete
  4. sofie dan ijaz nak duit raya la cik ida....
    hehhe

    selamat hari raya, ida. meh dtg umah akak meh!

    ReplyDelete
  5. syahmi & sufiya nak duit raya acik ida :)

    ngeee..................heheheh..

    ReplyDelete
  6. nak..hulur sini jugak ye..hehe

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...