Tuesday, September 13, 2011

Tudung awning nampak matang

2 Syawal dipenuhi dengan aktiviti beraya ke rumah kawan-kawan dan saudara mara. Bermula dengan kawan-kawan suami, kemudian saudara mara dan penyudahnya tentulah ke rumah teman baik saya. Kenyang perut, suka hati...eheheheheeheh

Sekali sekala menukar imej dengan mengenakan tudung awning di kepala, mengundang pelbagai tanggapan juga. Kalau pandangan suami saya

"kalau pakai yang tu, nampak macam 'makcik-makcik', tapi kalau pakai yang ni nampak matang sikitlah."








Eheheheheehhe, pada saya encik suami kurang berminat jika saya pakai tudung berawning ni. Memang selalu juga dia komplen, cuma tudung awning yang saya sarungkan pada 2 syawal itu agak menarik perhatiannya.

Saya pula rasa agak selesa, cuma awning tu sedikit melurut ke depan bila saya makan. Mungkin saya tidak pakai inner kot. Tapi dalam hati dah berazam untuk tambahkan beberapa helai koleksi yang sebegitu, sekali sekala nampak matang, takkan nak nampak muda belia je kot :P







2 Syawal paling best sebab saya dapat menikmati kurma kambing yang dibuat khas oleh ayah Nani. Saya tidak suka kambing, tapi kalau ayah Nani yang masak memang saya makan banyyyyyyaaaaaaakkkk!!!!!sedaaaaappppppp!!!! pelikkan????

6 comments:

  1. ader org kater eb pakai awning nmpk lagi muder.. ;p parasakan?n ha ha ha

    ReplyDelete
  2. idazs, mu berawning, wajahmu penuh dengan keibuan...buleh gitu? ;-))

    ReplyDelete
  3. da.. pada saya ida kena cari awning yg lycra. mungkin lg sesuai kot sbb badan, mukamu tak gemok hehhe... ataupun sebab tudung tu ketat sgt? tp kan awning ada macam2..tak semua sama ada yg pendek.. ada yg pendek tepinya

    ReplyDelete
  4. cheqna tak leh pakai x dop awning..kekgi bulat getel muka...=)

    ReplyDelete
  5. kalau awning separuh,izan tak gelungsur2 tp kalau awning penuh,mmg gelungsur sbb izan pun bkn jenis pakai inner...

    tp ida pakai apa pun ok sebab muka ida bujur.jeles ai tau!~

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...