Tuesday, January 31, 2012

mimik oh mimik

Semakin besar semakin susah nak ambil gambar. Setiap kali nak ambil gambar dalam keadaan "skema" atau "standby" sambil sebut cheeseeeeee pasti mimik muka sebegini yang terakam! hahahahahahahahha, alahai anak...











Tapi serius gambar dengan mimik muka sebegini memang cute! Sebab tu saya lebih suka ambil gamba candid!

pssttt, sama juga kesnya bila ambil gambar passport, jenuhla kakak cameraman duk petik gambar dia nak dapatkan gambar yang betul-betul elok, hahahahah

Bila mama cakap " Zarin duduklah elok-elok, senyum kat kakak nak ambil gambar ni"

Jawapannya "Mama, janganlah marah Zarin!"

Haaaaaaaaaa, pitammmmmmmmmm!!!!!!

11 comments:

  1. hahaahahahhaaa...kelakar la zarin ni!

    ReplyDelete
  2. hehehe..dah besar byk ragamnya kan...

    ReplyDelete
  3. tp zarin tetap comel..secomel ibunya....

    ReplyDelete
  4. yup betul, candid pun takpe tetap cumel

    ReplyDelete
  5. comel je dgn mimik2 nye ye...

    ReplyDelete
  6. cheqna : itula, kadang2 geram juga bila mama dah rasa cun, anak pulak wat muka gitu :P

    :: Mrs.Eady :: hahahahha, geram dgn abg tangga ni ni

    ReplyDelete
  7. Ila : jenuh la Ila weh, byk ragam! huhuhuhu

    ~izan~ : tq Izan, izan pun comey jugak, suka tgk :)

    ReplyDelete
  8. Ila : jenuh la Ila weh, byk ragam! huhuhuhu

    ~izan~ : tq Izan, izan pun comey jugak, suka tgk :)

    ReplyDelete
  9. ♥MAMASYAZA♥ : itula, candid bestkan?

    ashra : nak marah jd tergelak!

    ReplyDelete
  10. ♥MAMASYAZA♥ : itula, candid bestkan?

    ashra : nak marah jd tergelak!

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...