Tuesday, January 17, 2012

Nur Dayana Saffiya

Bertambahnya lagi ahli keluarga, alhamdulilah. Nur Dayana Saffiya empunya nama dilahirkan pada bulan Oktober tahun lepas. Dah lama nak entrykan, tapi asyik terlupa nak copy gambar. Hehehehehe, apalah maksu nikan? Lupa, lupa lupa...





Baby Dayana panggilan manja sekarang telah berusia hampir 3 bulan. oh cepatnya masa berlalu dan rindunya maksu kat Dayana :)






Kak Emy pula memang boleh menyesuaikan diri dengan baby Dayana. Sebelum ni, kalau tanya nak baby tak? confrim taknak je jawapannya. Agaknyakan, Zarin pun macam kak Emy juga, pasti akan dapat menyesuaikan diri bila ada adik kelak :)





Dan Maksu masih lagi kekok nak pegang baby. Muahahahahahaha, mengada-ngada sebenarnya tu :P ...rindunya bau baby...wangiiiiii!!!!

6 comments:

  1. comeynya dieyana. eh salah eja...comeynya dayana..^__^

    Sungguh, lama tak pegang baby, agak kekok...wanginya bau baby! ;-)

    ReplyDelete
  2. comel la baby..
    tak sabar nak miliki baby sendiri =)

    ReplyDelete
  3. muka dayana ngan muka u sama la sis...

    ReplyDelete
  4. nape ai tak rindu bau baby nie?kekekeke.....syok weh bau baby!

    ReplyDelete
  5. tq semua kerana sudi singgah di sini :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...