Saturday, February 4, 2012

Suatu ketika yang melucukan

Cuti lama mula buntu duduk di rumah! Sudahnya tangan pun mulalah menggodek gambar-gambar lama kat laptop ni.

Godek punya godek terjumpa pulak gambar zarin dan Mr. papa masa dulu-dulu. Kalau tak silap masa ni umur zarin 6-8 bulan kot. Terus ketawa sambil tunjuk kat Zarin dan Mr. Papa.



Tengok muka zarin pakai sarung pukat ni comel yang amat, macam patung pun ada. Tapi tengok muka Mr. Papa dengan kening ala sin chan dan rambut macam gunting tekup tempurung tu terus gelak kuat-kuat! hahhahahahahahaha...

Sungguh pantas masa berlalu, suatu ketika yang melucukan untuk tatapan di masa hadapan :)

3 comments:

  1. hahaahaha
    zarin cute
    mr papa??ermmmmmm
    huhuhuhu pepun mesti besh sebab dapat imbas kenangan dulu2 kan??

    ReplyDelete
  2. oi oi..udah mcm kene dera dak zarin nih!hehehee..

    ReplyDelete
  3. a'ah lah k.ida muka papa & anak dia kelakar sngat...
    esp muka zarin cam teddy bear...bulat jer..hehhe

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...