Friday, February 3, 2012

Umar Suffyan

Membuka tirai 2012 dengan kehadiran anak buah baru, Alhamdulilah semakin bertambah ahli famili.

Nama baby : Umar Suffyan
Tarikh Lahir: 8 Januari 2012
Berat : 2.8 kg
Tempat lahir : Kedah Medical Centre

Umar Suffyan merupakan anak buah kelima iaitu sebelah keluarga saya. Pertama kali jumpa Ya Allah geramnyaaaa, comellll!!!!

Jom tengok gambarnya yang sempat saya rakamkan.



























Serius, sangat seronok merakam gambar baby, kalau boleh semua bahagian nak rakam. Kemudian rambang mata nak pilih yang mana satu sebab semua comel-comel!

Telatah Zarin????

Sungguh terkejut bila pertama kali cakap Zarin nak baby! Asyik nak kiss, kiss, dan kiss je. Kiss pulak dengan mulut atas hidung kecik baby Umar! hahahahahahahahah, siap nak bawak balik KL!

Rindu bau baby Umar, wangiiiii!!!!!!

8 comments:

  1. Ya allah..comelnya k.ida...baby family k.ida ni sume comel2..eh k.ida tanya pasal makcik jual nasi kerabu yg kelantan tu ke?yg kat bwh blok A tu ada lah mmg sedap.selalu gak beli nasi kerabu + berlauk kat dia...

    p/s:k.ida still dok vista amani lg ke?

    ReplyDelete
  2. ha, yang tulah nanie. Ada lagi ek? dulu kak ida suka sgt mkn nasi dia.

    tak duk vista amani dah dulu tahun 2008. skang kat ida duk kat jalan dutamas raya, jalan duta dekat dengan masjid wilayah/mahkamah/istana baru tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh makcik tu ada lagi...yup mmg sngat sedap.

      Delete
  3. comelnya..mcm mak sedara nye gak

    ReplyDelete
  4. alololo
    comelnya...geram walaupun just tengok gambo je

    ReplyDelete
  5. mencik taaaauuu..saje je nk bagi ai rindu bau baby!errkkss..

    ReplyDelete
  6. sucinyerrr baby kan ??

    tgk 1st pic, ada iras zarin baby Umar ni :) sepupu zarin lah kan kak ida....
    heeee.. bila lah nk timang baby lg nih....

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...