Monday, March 5, 2012

Cili Besar

Sudah lama tak coretkan entry pasal makan-makan. Maklumlah, sejak amalkan diet ni, memang jaranglah keluar merayap jalan-jalan cari makan. Jadi hari ni saja nak tempek gambar makanan. Kejadian makan-makan kat Chili's yang dah lupa tarikhnya bila.

kalau teringin makan Chili's kami lebih suka ke Bangsar. Mungkin suasananya kot. Dan Zarin pun boleh duk diam sepanjang makan, tak adalah nak panjat-panjat atau melompat sana-sini. hihihi..








Dan inilah menu yang biasa kami order. Tadaaaaaa!!!! Biasa-biasa saja, tiada menu yang luar biasa pung!










Alhamdulilah, kenyang perut suka hati. Eh silap, susah hati sebab masa makan tak terfikir pasal lemak dan berat, bila dah habis dan perut dah sengkak baru menyesal! huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Tak guna menyesal sambil menangis tepi penimbang :P




Komen kami, kali ini makanannya agak kurang umppph sedikit. Air yang kami pesan pun tak macam biasa, cair. Biasa guavanya pekat dan lemonade pun sedap. Ni, entahlah..macam kordial sahaja. Bila mereka bertanya pasal makanan yang dihidangkan, laju je cakap air tak sedap. Hikhikhik. Tak sedap tapi betambah juga :P

4 comments:

  1. alahaii...teringin nak mkn kat sini!

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi makan kat sini..kena cuba ni

    ReplyDelete
  3. sesekali apa salahnya...lemak, lemak, lemak..khikhihk

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...