Tuesday, March 27, 2012

Umar dan ibunya

Oh, suka sangat tengok gambar baby Umar dan ibunya ini. Lagi suka sebab saya yang snapkan gambarnya semasa kami singgah di Hentian Genting Sempah untuk membeli chestnut.

Kalau lihat rambut baby Umar macam tak percaya pula. Baru je cukur, sekarang masuk dua bulan rambut dah lebat balik. Sangat cepat ok dan tak makan bantal pulak tu. Jika dibandingkan dengan rambut Zarin, dulu setahun pun rambut masih segan-segan malu-malu nak tumbuh! Tapi itulah harus diingat setiap kanak-kanak berbeza ^_^







Untuk makluman inilah Kak Mek saya :) Sangat jeles sebab hidung dia lagi mancung, kening pun dah terukir cantik dan putih gebu pulak tu. Maklumlah adiknya ini lahir bulan gelap :P. Tapi saya terasa sangat bertuah dan bersyukur dianugerahkan seorang kakak yang sentiasa mengambil berat soal adik-adiknya. Walaupun dah berkahwin, anak satu, saya masih lagi menerima panggilan telefon setiap hari bertanya ada di mana? buat apa? dengan siapa? kihkihkih...

Terima kasih Ya Allah atas kurniaanmu, terus sebak kalau sentuh bab gini.. sob-sob, Ai hati tisu ok!

15 comments:

  1. uhuhuu...cantik kakak uuuu :) kamu pun same la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi, tq, terus kembang jadinya. (walaupun dah sedia mengembang!) :P

      Delete
  2. comelnya kkak k.ida..ala k.ida pon comel gak..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq nani, malu pulok org puji ni :)

      Delete
  3. Tomeinya umar. Kak Mek yg cantik...adiknya pon cantik ☺☺

    ReplyDelete
  4. geramnya nk cubit umar! kak mek natural beauty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom cubit ramai2! saya pun geram jugok tgknya!

      Delete
  5. sama comel umar dan ibunya.. bersih dan lembutnya muka kakak awak tu.. suka tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak:) selembut perangainya :)

      Delete
  6. cantik hidung kak mek! baby umar comel sgttttttttttt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hidung boleh sangkut hanger! hihihi

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...