Tuesday, April 3, 2012

Aidijuma Tudung Bawal

Oh, sekarang saya tengah jatuh cinta dengan tudung bawal Aidijuma ini. Automatik saya berbalik pada tudung bawal. Hihihihi. Pada pandangan saya, tudung bawal memang selesa dipakai dan sentiasa dipakai dan bukannya bermusim seperti tudung-tudung yang lain.


Bila tengok Datin Norjuma pakai, tak berkedip mata. Orang cantik pakai apapun tetap cantik. Nampak manis, anggun dan menawan ^_^

Alhamdulilah, Mr. Papa pun memang suka kalau saya pakai tudung bawal balik. Eh, suka aje Mr.Papa ni, apa-apa pun suka. Tapi Ai lagi suka kalau Mr. Papa tolong borongkan semua color koleksi Adijuma ni, boleh???? Sambil senyum macam Datin Norjuma :)

*pic from google

17 comments:

  1. PUN TGH KEMARUK NGAN TUDUNG BAWAL :)

    ReplyDelete
  2. ooo, mcm gini pulok, bawal norjuma..heheh, dlm n luar tu asing ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah asing kak, mcm pakai inner syria tu. Tapi yang ni setitiga siap2, lipat sikit kat atas utk bentuk muka tu

      Delete
  3. Tapi memang cantiklah bila dikombinasikan 2 kaler... kakak pun terpikat juga. Cuma nak tahu macam mana dia letak atas kepala tu. Dua helai sama besar atau yg dalam kecik sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie, dia ada inner, segitiga. tak besar dan tak kecik sgt. dua2 dari kain bawal. mmg cantik

      Delete
  4. sangat cantik datin norjuma ni
    satu je masalah kalau cheqna nak pakai tudung bawal ni balik
    malas nak iron...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha..kak ida pun sama. lagi-lagi yang jenis cepat kelepek tu..aduhaiiii...skang kena rajinkan dirila kak ida ni. hahahah

      Delete
  5. betul la..org cantik pakai ape pun cantik!!

    ReplyDelete
  6. mne pic tbaru kak ida bertudung bawal ? nk tgk hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ztee nanti kat ida tempek ya..bila kulit mulus mcm model tu. hahahahha

      Delete
  7. Replies
    1. yup mmg murah pun. tapi kainnya berkualiti dan sedap pakai. berbelanja bijak namanya. kihkihkih

      Delete
    2. Salam kaka cmne sya na bely borong . . Sya na jual blek . .

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...