Friday, April 13, 2012

Back to bawal

Gara-gara terpengaruh dengan kecantikan Datin Norjuma ketika memakai tudung bawal, automatik saya pun mula memakai kembali tudung bawal. Sekarang ni tengah meroyan memborong tudung Aidijuma. Layankan saja Mr. papa ya. Memang harganya murah tetapi kainnya sangat berkualiti. saya suka! saya suka! (baca dengan nada Mei Mei Upin Ipin ya).

Atas permintaan beberapa rakan, jadi saya tempeklah gamba saya yang ayu dan sopan ala-ala kembar Datin Norjuma memakai tudung bawal ya :p


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Buat masa sekarang saya hanya sukakan bawal satu tone, dua tone dan inner bawal. Yang lain-lain masih belum terbuka hati untuk mencuba.

Oh, ya, gambar di atas saya menggayakan bawal satu tone dan inner bawal :)

Selamat hari Jumaat! Ok, bye!

22 comments:

  1. ooo, comey dih! datin suhaidajuma....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hikhikhik...sekali sekala tukar penampilan kak :P

      Delete
  2. wah..kak ida dh boleh jadi model ni..

    tahniah atas perkahwinan yg berusia 4 tahun 4 bulan dan 4 minggu ^__^
    err..4 minggu bukan sebulan ke (?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadi model???Hoho...tak layak la dik

      terima kasih...a'ah..confuse jap

      Delete
  3. terus teringin nak memborong jugak ni ^^

    ReplyDelete
  4. cantiklah.. teringin lia nak cuba pakai jugak.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lia, try la..sesekali tukar imej, best juga :)

      Delete
  5. datin norjuma pun kalah nie ehehehehh...

    ReplyDelete
  6. samalah kita..suka bawal kembali :)

    ReplyDelete
  7. phewwwwiiiitttt cun tu mcm datin dah :)

    ehh inner bawal ? mcmne kak ida?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pheeewitt...

      dia segitiga macam tudung bawal juga, tapi satu lapis, x pyh lipat untuk jadi segitiGA

      Delete
  8. Waahhhh cntikkk...ingtkan kak ida nk berniaga td... hihi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak niaga la cik sukie. suka beli dan tolong beli kat member2 juga :)

      Delete
  9. cantik sangat ida...muka ida pun nampak lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq kak. tukar imej kejap kat ofis tu...lps ni tatau la nak pakai camne pulak.huhuhu

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...