Tuesday, July 31, 2012

Alhamdulilah... ZS Jr. is Coming

Mmmm, tak tahu dari mana nak mula. Ada yang dah tahu, ada yang masih tertanya-tanya dan ada yang tak tahu. Jadi hari baik dan bulan baik ini dengan penuh syukur, dan bagi menjawab pertanyaan demi pertanyaaan yang diajukan;

Ya, Alhamdulillah, Zarin shah akan dapat adik. Maka dengan ini akan bertambahlah ahli keluarga saya. Syukur.

Apepun, terima kasih pada yang bertanya dan mengambil berat. Doakan semoga saya dan baby sihat-sihat selalu ya :), Insyaallah.

 Oh ya, due date saya Januari 2013 :)

28 comments:

  1. harap² 15 Jan leh geng dengan Syakil ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. due date dr. bg 28 jan. macam Zarin dulu cepat seminggu. yang ni tatau lagi. 15 jan pun ok juga. leh wat party sekali :)

      Delete
  2. Alhamdulillah...tahniah...akak tumpang hepy...

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. tq nanie. harap dpt geng ngan Mia :)

      Delete
  4. Replies
    1. alhamdulilah. dekat2 sokmo kita ni :)

      Delete
  5. TAHNIAH... seronoknya... alhamdulillah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamduliah. tapi perasaan berdebar tu ada sokmo.. huhuhuhuh

      Delete
  6. Tahniah buat Ida dan keluarga.
    Take care.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah..tahniah..

    jom tengok tudung :)
    http://gerobokecik.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. tahniah2x..jaga kandungan tu bebaik..hehe

    ReplyDelete
  9. Khabar gembira di bulan yang mulia. Tahniah dik! semoga awak dan baby sentiasa sihat dan dilindungi Allah.

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...