Friday, July 20, 2012

Hok Comey Hok Hensem

Semalam kakak saya tagkan beberapa keping gambar baby Umar yang terkini di FB. Masyaallah, comeynya baby Umar. Indahnya ciptaan Yang Maha Esa.

Bila saya tunjukkan gambar baby Umar kat Zarin dia cakap

'Comeynya baby umar. Dia senyum, tak nangis pun."




Baby Umar dah pun berusia 6 bulan lebih, dah boleh meniarap dan paling tak tahan tengok rambutnya itu. Lebat sungguh. Dah berapa kali bawak pi gunting. Cepat je tumbuh. Haishhhhh!!!!!!

Bila saya cakap kat kakak saya

"Kena tengok baby Umar lebih sikitla, mana tahu sepupu baby Umar nanti putih gini"

kakak saya membalas

"Kena tengok baka juga"

hampehgas betulla.

psst: "hitam manis, hitam manis, yang hitam manis pandang tak jemu, pandang tak jemu" ^_^

Oh sebelum terlupa, SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN kepada semua kawan-kawan. Diharap pada bulan yang mulia ini dapat kita manfaatkan sebaik-baiknya, insyaallah :)

8 comments:

  1. Subhanallah, comeynya umar! nama secomey orangnya...

    ReplyDelete
  2. comel la,owg pinjam pix ni leh tak..

    ReplyDelete
  3. Ya Allah... comel sungguh. Macam anak mat sallehlah.

    Selamat menyambut ramadahan juga dari kakak ye..

    ReplyDelete
  4. klu free join la contest ni support bloger2x bawu..hehe
    http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...