Thursday, September 20, 2012

Sepi itu indah!

Oh, lama juga rasa tak mencoretkan entri di sini. Mood sangat ke laut sekarang. Nak blogwalking pun tak sempat. Agak-agak ada orang yang rindukan saya tak? 

 Oklah, saya selitkan sekeping gambar terkini untuk tatapan dan melepaskan rindu. (Perasan kot-kot ada yang rindu ni!)

 Muahahahahahaha

 

See??? Bulatkan saya. Badan dan kembang, perut pun dah maju ke depan. Sekali pandang dah nak sama macam tong air tu. ^_^ 

 Sebenarnya banyak benda nak cerita. Gambar raya pun tak tempek lagi kat sini. Gambar raya lepas raya pun ok jugakan? Tak semestinya kena tempek masa raya je kan. hahahahahahaha... 

ok, bye, take care semua. See u soon :)

6 comments:

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...