Monday, December 10, 2012

mengantuk!

Aduhaiii, tataula apa kena dengan hari ini. Terasa mengantuk yang amat. Nak kata asyik duk menguap tak juga. Tapi badan ni rasa berat (mmg dah berat pun)+ malas + rasa nak baring je. Mata pun rasa layu, kalaulah dapat tidur atas tilam empuk kan best!.
pic from google
 

Pagi tadi Zarin kata

"Mama ni asyik lambat je pagi-pagi, perut mama berat ke?"

Aduhaiii, budak kecik ni, macam-macam pulak yang dicakapnya. Malas nak jawab, senyap je! huhuhuhuhuhu

Cepatlah pukul 5! nak balik rumah! nak balik rumah! Nak rehat+tido macam garfield tu (^_^)

12 comments:

  1. HAHA..letih sangat lah tu..baby sihat sis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah. rasa letih sgt ct. alhamdulilah sihat, mama je yang letih bawa perut. hohohohoh

      Delete
  2. Ngantuk gak ni, nak buat nescafe dah tghari pulak..
    Lunch ni cuba la tido sekejap, mane tau bole kurangkan ngantuk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama vogue, saya tak selesa kalu tdo kat ofis walaupun kejap. kalau nak tdo mesti nak tilam. cuma awal2 pregnant dulu, lps smayang johor terlelap juga sbb ngantuk sgt2.. huhuhhuuh

      Delete
  3. hehehe.. ngantuk pd hari isnin biasa juga..coz dah malas cuti 2 hari kan.. mcm tu lah sy..hehe...
    PANDAI zarin tu ckp ye.. hehe:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul juga tu. mungkin sbb dah terlebih tdo masa cuti tu. zarin cukup pandai cakap atie, lebih2 lagi kalu bab gemuk+perut besar, peka sokmo

      Delete
  4. Sekarang ni rasa cam nak ber malas-malas kat rumah je kan..kalo la dapat cuti awl n gaji jalan,alangkah bestnyaaa..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2.. kalau nak start amik cuti tiga bulan dah boleh ni. tapi rasa mcm sayang cuti pulak. tunggu 38 weekslah baru nak start cuti kot

      Delete
  5. kalau ngantuk tahap gaban ubat dia tidur je kak...sy kalau tak tahan gak..pura2 pejam mata..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, tapi kak ofis ni akak tak reti nak tdo, tak lelap jugak. kadang2 heran dengan kawan2 yg sandar atas kerusi pun siap dengkur lagi. muahahahahahaha

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...