Friday, January 4, 2013

Hadiah Tahun Baru

Oh, sungguh tak sangka tahun ini dapat hadiah tahun baru dari Mr. papa. Nak tahu apa hadiahnya??? haaaaaaa, handbag seketul! alhamdulilah, rezeki orang nak bagikan, free sape tak suka. kehkehkeh. 

Saya bukanlah peminat handbag sangat, maksud saya bukan jenis yang wajib tukar-tukar handbag selalu, biasanya hanya ada 2-3 je, sekali pakai hingga lunyai, baru tukar-tukar, kadang-kadang tukar-tukar juga ikut keadaan, nak pakai jenis tote ke, sling ke ikut keadaan. Sebelum ini saya penggemar nine west dan juga charles and keith. Itu je yang mak mampu!

Sebelum ini memang saya ada mention kat Mr. Papa nak beli handbag baru. Setiap kali nak keluar mesti cakap nak survey-survey handbag, tapi bila dah sampai shopping complexs, barang untuk anak-anak yang dicapai dulu. Kemudian dah balik rumah baru cakap, alamak terlupa tengok handbag. Kadang-kadang tengok juga, tapi tak ada yang berkenan. Mak cerewet nyah bab handbag ni! :P

selamat sampai

Memandangkan Mr. papa sekarang ni penjual handbag coach. So dapatlah saya merasa pakai handbag ni. Ye la, selalu order untuk orang sahaja, kali ini orderlah sekali untuk bini kesayangannya ni! Bukannya dia tak pernah suruh saya pilih, selalu sangat, bila ada orang order, selitlah juga untuk saya. Tapi saya selalu cakap nantilah, nantilah, nantilah saya pilih. Sudahnya tak terpilih. Jadi kali ini dia sendiri yang pilihkan untuk saya. Pilihannya ialah Coach Leather Zipper Tote F19456. Surprise gitu, mak suka!!!!! 

Mr. papa pun suruh saya tukar purse, tapi buat masa sekarang cik LV tu masih menambat hati saya. Sudah 6 tahun saya guna, tak ada masalah. Tunggu lunyai dulu la ye papa! Tapi kalau nak suruh saya pilih handbag satu lagi pun ok juga, saya nak jenis sling pula. Haaaaa, dah bagi betis nak peha pulak. kehkehkeh! 

Oh ya, kalau kawan-kawan berminat nak beli handbag coach ni bolehlah maklumkan pada saya ya. Bukan saya yang jual, tapi suami saya. Lucu pula bila mr. papa kata orang kastam cakap "biasanya orang jual handbag ni jenis yang lembut-lembut, tak sangka orang tough pun jual handbag jugak! nanti saya nak order jugalah". hahahhahahahahahahaha..

 Apepun tq so much Mr. papa. Sayang dia ketat-ketat ^_______________^

19 comments:

  1. Replies
    1. tq babe, benda freekan. kalau kena klua duit sendiri mmg takla... hahahahahahha, dasar kedekutkan :P

      Delete
  2. Bertuah badan..! Coach lagi..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah. rezeki org nak bagi :)

      Delete
  3. Replies
    1. ya, ori. adik ipar duk belajar di US, jadi kami order di coachfactory, then post kat dia, dia pun post pada kami.

      kalau tak ori saya pun taknak guna :)

      Delete
  4. wahh tahniah Ida..dapat hhandbag abru..bestnyaa..coach lagi..selalu range price dia berape dear?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq aida :)

      ikut design juga, kalau jenis signature murah sikit dalam 600-700, ada lagi yang bawah tu ikut size. kalau kulit mahal sikit, boleh cecah 1k

      Delete
  5. bestnyer.. kalau akak suami penjualnyer asyik nak pilihjer...
    takler jugak.. mungkin dah depan mata tak berapa nak pilih kot.. tau bila2 boleh kot..
    tahniah dapat suami yang prihatin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kali ini saya dah pesan nak pilih2 lagi... hikhikhik..ikut taste sendiri pulak, tapi kalau boleh nak yg jenis leather juga.. hohohoohohhooho

      Delete

  6. cantik...

    ida..blog dari dapur kecah awak masuk majalah jelita la...keluaran januari 2013... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq... eh betul ke? tq inform ya. wajib cari ni majalah tu.. tq ya :)

      Delete
  7. wah.bestnye.hehe.
    rejeki

    tgk tajuk td,ingat ida da bsalin. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rejeki terpijak ni ash.. hihihihih

      besalin hujung bulan, insyaallah :)

      Delete
  8. waahhh buly laa oder ngn kak ida yerkkk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh2, kalau nak cuci2 mata dulu pun boleh :)

      Delete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...