Thursday, January 10, 2013

Wondermilk -Red Velvet Cupcakes

Surprise! surprise!!!!

Oh, terharunya bila Mr. papa baru sahaja menghantar red velvet wondermilk seperti yang saya idamkan ke ofis. Dari semalam teringin nak makan red velvet, tak kisahlah kek ke cupcakes. Semalam juga dia cari, tapi dah habis kat wondermilk, so dia pergi beli kat bangsar. Tengok luaran, Ya allah menggeliurkan!!!! Tapi bila makannnnnn?????? Langsung tak sedap. Creamnya bukan cream cheese, tapi cream icing kot. Serius nak nangis bila rasa tu.

siap ada luv-luv ko! romantic juga Mr. papa ni. kehkehkeh
 

Terus tak jadi nak makan, masuk bilik lipat baju sambil sebek. Hohohohoho... Tapi hari ni hati kembali ceria. Tiga biji RVCC yang comel tu dah selamat masuk perut. Alhamdulilah. Mak yong tak ngidam dah. 

Tq Mr.Papa, sungguh terharu rasanya. Terus terasa diri dilayan seperti puteri raja. Walaupun memang dah dilayan macam puteri pun.

6 comments:

  1. Bestnya ..untung Ida n baby..walaupun tak sedap tetap dah dapat rasa kan..melepas segala hajat di hati..Alhamdulillah..

    ReplyDelete
  2. so sweet!

    red velvet cupcakechic sedap!!

    ReplyDelete
  3. heee kes mengidam punya pasal. happy mummy to be :)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...