Tuesday, March 26, 2013

Gadis Bunga

Kalau dah baby gurlkan???? Memang tak sah kalau tak beli headband. Hahahahahahahaha

 Nampak sangat cute bila sofea pakai headband bunga besar ni. Tapi setakat ni, kalau keluar tak pernah pula pakaikan sofea hedband. Pakai untuk ambil gambar saja. Emmm, tunggu besar sikit kot.

   

 Kalau tengok aksesori baby gurl ni syok sungguh. Semua nak borong. Laju je tekan beli, beli, beli. sedar-sedar duit dalam akaun makin menyusut. Bahana shopping online.

   

 Sekarang ni ada macam-macam jenis headband di pasaran. Sebagai ibu bapa kita wajib memilih yang terbaik dan selesa untuk anak-anak. Teringat terbaca artiket pasal headband ni, cantik tapi memudaratkan. emmmm... minta dijauhkanlah.

6 comments:

  1. memudaratkan kalo pakai ketat giler..hehehe..btw kamu mmg comel la sofea :)

    ReplyDelete
  2. sangat comey!!!!! gigit cikit.... ;)

    ReplyDelete
  3. ayunya zea sofea bila berheadband nih...comey!

    ReplyDelete
  4. comel gilee Sofea ni..geramm..tula kan..minta di jauhkan la pasal artikel tu...huhu

    ReplyDelete
  5. comel..baby kt sebaya rasanya..heheh..salam kunjungan dan salam kenal...jemputla ke blog sy...hopefully blh tukar idea....

    ReplyDelete
  6. alalalala...tomeynya dia..dah pandai pakai headband dah..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...