Friday, March 29, 2013

Himalaya Member's Day One Utama

Himalaya member's day kembali lagi! 28 mac 2013 bertempat di one utama, Hanya satu hari, so saya pengguna produk Himalaya sudah pasti tidak akan melepaskan peluang keemasan ini. Jom tengok apa yang saya borong

makin bertambah koleksi shampoo
   
 Oh yang kat atas tu goodie bag. PERCUMA!

untuk mengawal kolesterol
Seperti biasa, supplement untuk mr. papa :)    

suka hand sanitizer ni, wangi. 
hand sanitizer ni dah lama nak beli..kali ini offer 80% you! wajib la grabkan.. dan pencuci muka saya, hanya offer 20%. sob-sob. jadilah dari tak ada offer langsungkan.

anak-anak punya
Dan untuk zarin dan sofea juga tidak dilupa. wangi sangat-sangat. suka!

hasil borongan
Kali ini saya tak dapat bagi detail harganya sebab cari resit tak jumpa. dah lupa letak mana. Nak tahu berapa saya habiskan untuk kesemua barang di atas??? Hanya RM112.06 sahaja. Berpatutankan? 

Cuma rasanya kali ini member's day nya tak meriah sangatlah. Tak banyak sangat barang yang dioffer. Ke sebab saya dah ada semua barang yang dioffer itu, jadi tak dapat borong banyak? ermmmmm... think! think! think! 

 Dan part yang paling best bila ke OU

zarin dan sofea punya :)
   
tadaaaaaaaa!!!!! shopping baju bajan anak-anak. Teruja bila kali ini dapat shopping baju baby girl..hikhikhik..

9 comments:

  1. Eh yang, 28 April ke 28 Mac ni?
    Saya ingatkan belum lagi tapi awak ckp dah shopping pun..hihihi.
    Best nyer! Epecially barang baby tu :)

    ReplyDelete
  2. Maaakkk! Mhl gak toiletries u tu....tapi mcm nak try je produk ni. Heee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasanya standard harga kot..yang mahal supplement tu..cubalah, yang best produk berasaskan herba dan kurang sikit bahan kimia kot. sesuai dgn kulit saya :)

      Delete
  3. hihihi..betul kan Ida..bahagia bile dapat shopping baju girl..sbb baju diorng suma cecantik..hihihi..wahh peminat Himalaya betul ni..habis semua di borongnya..ihihi..tapi mmg murah sangat utk semua barang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mommyaida, kan...tp ada lagi yang x jumpa cari..takpe esok lusa ada..cuma papa diala keje weekend ni..aduiiiii...aah, rasa berbaloi beli barang himalaya ni dan sesuai dgn kulit

      Delete
  4. mama vogue, tersalah taip april, padahal mac..ok dah edit..tq ya :)

    ReplyDelete
  5. bagus ke produk Himalaya?teringin nk cuba..

    ReplyDelete
  6. Hai as salam..saya ada jual produk himalaya juga..jenguk2 lah blog kami ya!

    http://miaowshoppu.blogspot.com/search/label/HIMALAYA?m=0

    ReplyDelete
  7. layari http://cenderamatadarihati.blogspot.com

    hamper barangan bayi pada harga berpatutan untuk diri sendiri & dihadiahkan kpd kenalan

    maaf tumpang iklan

    (alat senaman untuk kempiskan perut/ kurus pun ada..kembali kurus slps besalin nti)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...