Thursday, May 9, 2013

Cik pea bam bam

Budak-budak lagi tembam lagi syok gomol. Hehehehehehehe.. Dan inilah gambar yang tak berapa terkini cik pea bam bam saya. Masa check up 3 bulan berat dah 7.1kg. Alhamdulilah, semoga Cik Pea terus membesar bagai johan dan sihat sempurna. Amin.


Zea Sofea :)


Perkembangan Cik Pea setakat ni, 3 bulan dah boleh meniarap, suka sembang dengan suara nyaring weh! Pastu suka senyum dan gelak bertambahlah cute jadinya hingga rasa nak gigit-gigit! Di  nursery pun cikgu dia kata ok. Alhamdulilah. Taklah mama risau nak tinggalkan Cik Pea.  

18 comments:

  1. gerammmm nya tengok sofia...bambam sangat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg bambam, lenguhla nak dukung+kalu dodoi

      Delete
  2. tembamnya diaaaa....comey sungguh la

    ReplyDelete
  3. Hy cik pea..awk ni tembomm sungguh la..geram auntie tgk!!hihihi..cik pea ni sama dgn Medina la Ida..dh boleh meniarap n kalo menjerit satu kampung boleh dengar..ahahahha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itula aida, tembam..mmg nak tebalikla kalu abang zarin riba.. hihihihhii.. budak pompuan suara kuat kot eh?

      Delete
  4. sgt comeyyy pea.. sama mcm abid .. dh masuk 3 bulan .. sgt ramah .. suka berborak ngan kiterrr ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau kita layan bahasa dia lagi rancak la dia berborak.. yang paling suka disebut, "hakum, hakummm"

      Delete
  5. Ouh lupe..thanks Ida for advise..nak cari cream Purelan 100 tu hari ni jugak...tak tahan amat!!huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ur most welcome dear. saya pakai mmg berkesan

      Delete
  6. Replies
    1. tq auntie, tak sabra nak tgk SI jr :)

      Delete
  7. 3 bulan dh brt 7 kg, cptnye bby besar.
    anak liza dh nak masuk 6 bulan br berat 7.1kg and baru boleh meniarap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liza, dia lahir pun agak besar, 3.5kg. Tak apa asalkan berat dia masih lagi mengikut carta okla tu. lain budak lain caranya :)

      Delete
  8. ala la la tembamnya dia. anak buah i 4 bulan 6.2 kg. boy. tapi lain budak lain la kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah Adia, lain budak lain caranya. asalkan dia membesar sihat sempurna, tak ada apa yang perlu dirisaukanlah. :)

      Delete
  9. Amboi tembamnyer..!! Geram tgk!
    Kejap je dah besar, dah nak.meniarap :-)

    ReplyDelete
  10. tembam tul!
    Ida,ida makan or ada minum pape ke?tips sket selain kerap BF/pam la kan.
    hehe..anak saya bf pun tak gemuk2 pun.gen kot.keke..

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...