Tuesday, May 28, 2013

Helmet baru

Anak-anak ni memang macam-macam kerenah dia. Inilah kerenah anak bujang saya yang tengah kelaparan. Mama pula bila dah lama tak kecahkan dapur jadi serba serbi kekok.. terkedek-kedek di dapur macam itik serati pulang petang.



Helmet baru abang zarin :)


Muka masam mencuka dan asyik-asyik dengar dia tanya

"mama, dah masak ke belum?"

"mama dah masak ke belum?"

Hihihihihihihihihi

Memang tengah lapar sangatlah tu


3 comments:

  1. :)) cute jerk.. mmg lapar lah tu.. Ank saya pun mcmtu..kalau time lapar setiap seminit tya dah msk ke belum..

    ReplyDelete
  2. sama la ida..hariz pun kalau dah lapar, asyik tanya je dah masak ke belum

    ReplyDelete
  3. hihii..comelll... bila anak tanya mcm tu laju je kita nak siapkan masakan kita kan?..:)

    ReplyDelete

Comments always welcome. Your comments brighthen my day!

TQ

luv,
-idazs (STK)-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...